Waar is Computertotaal.nl? Welkom op ID.nl

Geplaatst: 17 november 2022 - 15:51

Aangepast: 11 april 2023 - 09:53

Redactie ID.nl

Het doek is eraf, ID.nl is een feit! ID.nl – spreek uit als idee-punt-nl – is vanaf nu jouw vertrekpunt voor alles in en rondom je huis en je persoonlijk leven. ID.nl is het nieuwe informatieplatform van Kieskeurig.nl en Review.nl, uitgebracht door Reshift uit Haarlem.

Waarom ID.nl?

Onze wereld verandert in een ongekend tempo. We worden steeds bewuster, bedachtzamer en duurzamer. Technologie helpt om ons leven slimmer te organiseren. Met meer comfort en minder impact. Technologie is in bijna alles aanwezig. Maar technologie is ingewikkeld. Soms zelfs onlogisch. En meestal ondoorzichtig. ID.nl maakt het simpel. We helpen je kiezen en helpen je bij het gebruik. Of het nu gaat om producten in en om huis of om producten die je ín zet om gezonder te leven.

ID.nl is ontstaan vanuit de toonaangevende tech-merken Computer Idee, Computer!Totaal, PCM en Tips & Trucs. Al decennialang helpen we lezers en bezoekers door ingewikkelde technologische producten begrijpelijk te maken. Samen met onze productvergelijkers Kieskeurig.nl en BesteProduct.nl helpen je bij aankoop én gebruik van producten. Dat deden we altijd al in de traditionele tech-producten, nu zetten we onze expertise in voor alle producten waar technologie een rol in speelt. Bookmark de site, abonneer je op ons YouTube-kanaal en volg ons op TikTok.

ID.nl biedt antwoord op vragen die Google niet kan beantwoorden. Omdat je vaak nog niet weet wat je zoekt. Onze kracht is het bieden van oplossingen. Door tech dichtbij halen en te laten zien wat mogelijk is. Door voor te doen hoe het moet. En door te vertellen wat goed is. En wat niet. Of dat nu gezonder, duurzamer, comfortabeler, slimmer, goedkoper of leuker is: ID.nl maakt je leven makkelijker.

Wij zijn expert. In productkennis én in gebruik. Wij laten zien wat vandaag verkrijgbaar is. Wat je kunt kopen. Wat je moet hebben. En leggen uit waarom we dat vinden. In begrijpelijke taal, duidelijk voor iedereen. Technologie is voor iedereen. Bij ID.nl snappen we dat. Wij maken ingewikkelde producten makkelijk.

Onze missie is jouw leven makkelijker maken. We scheiden hoofd- en bijzaken. Doen research zodat jij dat niet hoeft te doen. Testen producten zodat jij zekerheid hebt. En vertellen ook hoe je ze gebruikt. Ook als het je niet meteen lukt.

Wie zijn wij?

Technologie zit in ons bloed. Informatievoorziening in ons DNA. ID.nl is het nieuwe merk van Reshift uit Haarlem. Bekend van de productvergelijker Kieskeurig.nl. Het bedrijf achter de eerder genoemde sterke tech-merken Computer!Totaal, Computer Idee, het fotografieplatform Zoom.nl en de bekende gaming-titels Power Unlimited en Gamer.nl. Met ID.nl bundelen we al onze krachten. Zodat elk vraagstuk van jou wordt beantwoord met een passende oplossing. Bookmark de site.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten