AH biedt kersthulp via WhatsApp

Door: De Telegraaf | 07 december 2012 13:12

Algemeen

Er wordt deze kerst weer fors wat tijd in de keuken doorgebracht, wat ongetwijfeld zal leiden tot de nodige kookcrisissen. Dit jaar kunnen keukenprinsen en -prinsessen zich beroepen op een speciale WhatsApp-hulplijn van Allerhande, het magazine van supermarktketen Albert Heijn.

Op 24, 25 en 26 december kunnen koks met een crisis hun vragen voorleggen aan de experts van het tijdschrift via de populaire chatapp. Is het niet helemaal duidelijk hoe lang je een stuk vlees moet laten braden voor het gaar is? Of is dat recept voor chocolademousse wat te ingewikkeld? Dan biedt volgens de winkelketen de hulplijn uitkomst. Uit onderzoek in opdracht van AH blijkt dat vier op de tien Nederlanders stress ervaart tijdens het bereiden van het kerstdiner. Ook blijkt dat bij 65 procent van de mensen een kerstdiner weleens is mislukt. De meeste vragen rijzen rond het bereiden van vlees en wanneer het precies gaar is. Ook het nagerecht roept veel vragen op.