'Chinezen lopen niet warm voor iPad Pro'

Door: De Telegraaf | 22 december 2012 09:35

Algemeen

Het lijkt erop dat de iPad Pro, de grootste tablet van Apple tot nu toe, geen doorslaand succes is in China. In de eerste maand na de lancering in november zijn er zo'n 49.300 iPad Pro's geactiveerd, meldt Mashable.

De technologiesite baseert zich op gegevens van marktonderzoeksbureau TalkingData. Ter vergelijking: een maand na de lancering van de iPad Air 2, die eind vorig jaar uitkwam, stond de teller in China op meer dan 557.000 geactiveerde tablets. Dat is ruim tien keer zoveel als nu bij de iPad Pro. De in september verschenen iPad mini 4 (ruim 92.400 activaties in de eerste maand) viel eveneens meer in de smaak. Analist Ann Tao van TalkingData plaatst wel een kanttekening bij de cijfers. Volgens haar moet ook in ogenschouw worden genomen dat de iPad Pro vrij duur is. Het basismodel van de 12,9 inch-tablet kost in China 5888 yuan (ruim 830 euro).

0 Reacties op: 'Chinezen lopen niet warm voor iPad Pro'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord