Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Geld terug na boodschappen met Scoupy

Door: De Telegraaf | 09 november 2012 14:23

Algemeen

Er is een nieuwe versie verschenen van de Scoupy-app. Waar de applicatie voorheen vooral een digitaal bonnenboekje, draait hij nu om zogeheten cashback-acties, waarbij de koper geld terug krijgt na aanschaf van bepaalde producten.

Gebruikers krijgen op basis van hun locatie verschillende producten in de app te zien waarbij ze een deel van of het complete aankoopbedrag van terug kunnen krijgen. In de winkel zelf is de barcode te scannen zodat de gebruiker er zeker van is dat het om het juiste product gaat. Tenslotte moet een foto worden gemaakt van het bonnetje, waarna in 24 tot 48 uur het bedrag wordt overgemaakt op de rekening van de gebruiker. Ondermeer merken als Coca-Cola, Bavaria en Unox werken samen met Scoupy aan de cashback-acties. De makers van de app geven als voordeel dat consumenten niet via een winkel geld hoeven terug te krijgen en producenten krijgen snel te zien welke producten populair zijn en kunnen de verkoop van nieuwe producten aanjagen door tijdelijke cashbackacties eromheen te organiseren.

0 Reacties op: Geld terug na boodschappen met Scoupy

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.