Instagram test themakanalen

Door: De Telegraaf | 02 november 2012 12:08

Algemeen

Het lijkt erop dat fotodeeldienst Instagram een functie van zijn concurrent Snapchat gaat 'lenen'. Tijdens Halloween testte het bedrijf namelijk zijn eerste themakanaal waarop filmpjes te zien zijn die door medewerkers van het bedrijf zelf zijn uitgekozen.

De functie doet denken aan 'stories' van Snapchat, waarbij ook een reeks video's gebundeld worden, al is Instagrams versie iets massaler. Voorlopig lijkt 'Best Videos' alleen op te duiken tijdens feestdagen, zoals dus Halloween. Het kanaal bood afgelopen weekend een schier oneindige stroom video's van verklede kinderen en volwassenen, dansende feestvierders en ook celebs als Miley Cyrus die het Ghostbusters-lied ten gehore bracht. Het kanaal was 24 uur beschikbaar, maar zal terugkeren tijdens andere feestdagen, zoals kerst.

0 Reactie(s) op: Instagram test themakanalen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.