Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Langere advertenties op Instagram

Door: De Telegraaf | 09 september 2012 10:28

None
Algemeen

Instagram geeft adverteerders voortaan de optie om reclames te tonen die tot maximaal 30 seconden mogen duren. Eerder beperkten advertenties zich op het fotoplatform tot 15 seconden.

Adverteerders kunnen ook gebruikmaken van de nieuwe formaten. Sinds kort hoeven foto's en video's niet meer vierkant te zijn op Instagram. Ook reclameboodschappen kunnen vanaf heden in dit liggende formaat worden getoond. Instagram rolt advertenties uit naar meer landen dan voorheen. Daarnaast zijn de eisen aangepast waaraan een bedrijf moet voldoen om te mogen adverteren op Instagram, zodat er meer gebruik van kan worden gemaakt door kleinere bedrijven. Voor de gebruiker van Instargram betekent dat in theorie langere advertenties van meer verschillende bronnen.

0 Reacties op: Langere advertenties op Instagram

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.