Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor ons privacy- en cookiebeleid. Door op akkoord te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Akkoord

Nieuwe look voor Instagram

Door: De Telegraaf | 12 mei 2012 09:05

Algemeen

Instagram heeft een nieuw uiterlijk. Het camera-icoontje ziet er eenvoudiger uit - een cirkel in een vierkant - en heeft de kleuren van de regenboog. Ook de icoontjes van de apps Layout, Boomerang en Hyperlapse zijn aangepast. Onze aangepaste look laat zien hoe levendig en divers jullie verhalen zijn geworden, aldus Instagram woensdag.

Ook de app zelf is eenvoudiger gemaakt. Dat ''legt meer nadruk op je foto's en video's zonder de navigatie te veranderen'', zegt Instagram. Instagram werd eind 2010 gelanceerd. Ongeveer 1,5 jaar later waren er al 100 miljoen actieve gebruikers. Facebook kocht het toen voor ongeveer 1 miljard dollar. De teller staat nu op 400 miljoen actieve gebruikers. Op een gemiddelde dag worden er ongeveer 80 miljoen foto's geüpload.

0 Reacties op: Nieuwe look voor Instagram

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.