Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

'Smartphone wint terrein bij onlineaankoop'

Door: De Telegraaf | 14 oktober 2012 14:14

None
Algemeen

Consumenten doen steeds duurdere aankopen online met mobiele apparaten. Het gemiddelde bedrag bij een aankoop met de tablet ligt nu op 98 euro, ruim 21 procent meer dan een jaar geleden. Bij de smartphone is dat 55 euro, 27 procent hoger. Dat blijkt uit onderzoek van het bureau GfK, uitgevoerd in samenwerking met iDEAL en brancheorganisatie Thuiswinkel.org.

Nog altijd worden de meeste aankopen bij webwinkels gedaan via de vaste computer en laptop (77 procent), maar het aandeel van vooral de smartphone groeit gestaag, zij het veel minder hard dan het gemiddelde aankoopbedrag.

0 Reacties op: 'Smartphone wint terrein bij onlineaankoop'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.