Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Storing ABN Amro

Door: De Telegraaf | 23 november 2012 15:20

Algemeen

Klanten van ABN Amro hebben maandag last van een storing. De bank kan nog niet vertellen hoe lang de storing nog duurt.

Op allestoringen.nl stromen de klachten binnen. De meeste problemen hebben te maken met vertraagde overboekingen en met geld opnemen.

Zo klagen veel rekeninghouders dat ze met een volle boodschappenkar bij de kassa staan en dan erachter komen dat ze niet kunnen afrekenen. Klagers die voor deze onaangename verrassing komen te staan, noemen dit 'gênant'.

Op de website van ABN Amro en op Twitter is niets te lezen over een storing. Wel is het webcare team van de bank de ene na de andere klacht van twitteraars aan het beantwoorden. Zo schrijft een medewerker: Het gaat mis met de communicatie richting de geld- en betaalautomaten. We bekijken de mogelijkheden. Ik hoop dat alle problemen snel verholpen zijn!

0 Reacties op: Storing ABN Amro

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.