Apple biedt 'persoonlijke' ondersteuning met Express Lane

Door: Wouter Hoeffnagel | 15 september 2010 09:09

Apple

Apple heeft de ondersteuning die zij klanten biedt uitgebreid met Express Lane. Express Lane is een onderdeel van de support-pagina van Apple waarmee je volgens Apple 'persoonlijke' ondersteuning krijgt. Express Lane bestaat uit drie menuutjes: product selection, issue description en contact options.

Product selection is de plek waar je kunt opgeven met welk producten je problemen heb. Het is hierbij noodzakelijk het serienummer van het apparaat op te geven. In het issue description-menu kun je vervolgens aangeven wat precies het probleem is. Daarnaast krijg je in dit menu artikelen aanbevolen die kunnen helpen bij het oplossen van je probleem. Tot slot kun je via het contact options-menu uiteindelijk contact leggen met een medewerker van de klantenservice van Apple. De manier waarop je dit contact kunt leggen verschilt per probleem. Voor een aantal problemen, zoals problemen met de iTunes Player, kun je alleen contact opnemen via de mail. Apple geeft hierbij aan dat zij binnen 48 uur reageert.