Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Apple biedt 'persoonlijke' ondersteuning met Express Lane

Door: Wouter Hoeffnagel | 15 september 2010 09:52

Apple

Apple heeft de ondersteuning die zij klanten biedt uitgebreid met Express Lane. Express Lane is een onderdeel van de support-pagina van Apple waarmee je volgens Apple 'persoonlijke' ondersteuning krijgt. Express Lane bestaat uit drie menuutjes: product selection, issue description en contact options.

Product selection is de plek waar je kunt opgeven met welk producten je problemen heb. Het is hierbij noodzakelijk het serienummer van het apparaat op te geven. In het issue description-menu kun je vervolgens aangeven wat precies het probleem is. Daarnaast krijg je in dit menu artikelen aanbevolen die kunnen helpen bij het oplossen van je probleem. Tot slot kun je via het contact options-menu uiteindelijk contact leggen met een medewerker van de klantenservice van Apple. De manier waarop je dit contact kunt leggen verschilt per probleem. Voor een aantal problemen, zoals problemen met de iTunes Player, kun je alleen contact opnemen via de mail. Apple geeft hierbij aan dat zij binnen 48 uur reageert.

0 Reacties op: Apple biedt 'persoonlijke' ondersteuning met Express Lane

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.