Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

'Evenveel interesse in iWatch als in eerste iPad'

Door: | 22 april 2013 10:09

None
Apple

Onderzoeksbureau ChangeWave onderzocht de interesse van consumenten in de iWatch en concludeert dat evenveel consumenten van plan zijn een iWatch te kopen als er destijds voornemens waren een iPad 1 aan te schaffen.

Van de ondervraagden zegt 19 procent "very" of "somewhat" geïnteresseerd te zijn de iWatch aan te kopen. Bij ChangeWave deden ze eerder vooronderzoek naar de koopintentie van consumenten aan de vooravond van grote productlanceringen van Apple.

In onderstaand plaatje zie je de koopintentie voor de Intel mac uit 2005, de iPad die in februari 2010 werd aangekondigd, en de iWatch, het draagbare slimme horloge waarvan de geruchtenstroom onstuitbaar en onuitputbaar lijkt.

Natuurlijk blijft het een beetje koffiedik kijken: onderzoek doen naar de mogelijke intentie van aanschaf voor een product waarvan het onzeker is hoe het eruitziet en waarvan niet bevestigd is of het ooit het daglicht zal zien heeft weinig te maken met raketwetenschap.

Maar als de onderzoekers van ChangeWave goed zitten, en iWatch het succes van de iPad kan evenaren, dan kan Tim Cook alvast rustig slapen.

0 Reacties op: 'Evenveel interesse in iWatch als in eerste iPad'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.