Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor ons privacy- en cookiebeleid. Door op akkoord te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Akkoord

IOS 4.3-problemen van Vodafone opgelost met nieuwe simkaart

Door: | 21 maart 2011 11:03

Apple

Na de introductie van IOS 4.3 verschenen er al snel klachten van veel Vodafone-klanten. De update zorgt er bij iPad-gebruikers voor dat het apparaat vaak crasht en ook zijn er veel problemen met het 3G-netwerk. Vodafone weet niet waar het probleem aan ligt, nu lijkt er toch een oplossing.

Het lijkt erop dat het probleem te maken heeft met een bepaalde soort simkaart. De kaarten waarvan de tweede reeks cijfers met een 7 begint schijnen de problemen te hebben. De kaarten zijn afkomstig van een specifieke fabrikant.

Geekswarm publiceerde zaterdag de oplossing:

''Vodafone maakt net zoals enkele andere provider gebruik van simnummers, een serie staat wat op de simkaart staat. Het simnummer van Vodafone begint met 8931440300 wat wordt gevolgd door een tweede getal waarvan de zeven of de vier het eerste cijfer is. Begint het tweede getal met een zeven, dan moet je zien te zorgen dat je een 'simswap' uitvoert, het omwisselen van je simkaart. Hierbij moet je erop letten dat de nieuwe simkaart een vier als begincijfer heeft in het tweede getal.

Vodafone gaf eerder al aan samen met Apple te zoeken naar het probleem. De provider raadde iedereen met een iPad af de update naar IOS 4.3. uit te voeren.

Het wisselen van de sim-kaart voor een exemplaar met een goed serienummer lijkt nu de oplossing.

Lees hier het vorige bericht, over de melding van het probleem bij Vodafone.

0 Reacties op: IOS 4.3-problemen van Vodafone opgelost met nieuwe simkaart

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.