Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Het ideale to-do lijstje voor je werk!

Door: | 06 september 2011 15:10

Apps & Software

Things is dusdanig uitgebreid dat je taken kunt toewijzen aan projecten en 'areas' en door middel van tags een duidelijke scheiding kunt bewaren tussen zakelijk en privé.

Taken die 'ooit' nog eens moeten worden uitgevoerd kun je categoriseren in 'Someday', maar heb je een deadline-datum, dan kun je die uiteraard invoeren. Op de bewuste datum verschijnt je taak in 'Today' en desgewenst stuurt Things je dagelijks op een door jou gekozen tijdstip een melding als er werk aan winkel is. Wil je dat dit eerder gebeurt, dan kun je een taak 'schedulen' en de 'to do' bijvoorbeeld vier dagen eerder laten verschijnen. De meeste voldoening geeft natuurlijk het afvinken van zaken die je hebt afgerond. De app is niet goedkoop, maar hij is de investering meer dan waard. Overigens heeft de Things-versie voor de Mac het grote voordeel dat je e-mailberichten rechtstreeks door kunt zetten naar de 'to do'- lijst; hopelijk wordt deze handige functie ook ooit verwerkt in de iPhone-app.

Kortom

Wie Things ook op de Mac gebruikt, kan de lijst eenvoudig synchroniseren met de iPhone. Te allen tijde heb je dus een prima overzicht.

0 Reacties op: Het ideale to-do lijstje voor je werk!

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.