Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Bethesda onthult map-editor Snapmap voor DOOM

Door: gamersnet | 15 juni 2012 04:52

Games

MULTIPLATFORM - Tijdens de allereerste E3-persconferentie van Bethesda trapte de uitgever af met een uitgebreide onthulling van DOOM. Naast veel nieuwe beelden uit de singleplayer en een glimp van de multiplayer deed de uitgever ook Snapmap uit de doeken, een uitgebreide map-editor voor DOOM. Je kunt het zo gek niet bedenken of het kan in DOOM Snapmap. Van het aan elkaar plakken van complete kamers en omgevingen tot het in detail plaatsen van explosieve barrels en power-ups, het is allemaal mogelijk. Je kunt objecten zelfs vervolgopdrachten meegeven, bijvoorbeeld zodat wanneer iemand een power-up oppakt er dichtbij een vijandelijk monster opdoemt. Maar het hoofddoel waarvoor DOOM Snapmap is ontwikkeld is om spelers de mogelijkheid te bieden hun eigen gamemode te laten bedenken en creëren. Ook hierin zijn de mogelijkheden eindeloos en kun je elementen uit verschillende speltypen met elkaar combineren. Ben jij er klaar voor om je creatieve geest zijn gang te laten gaan?

MULTIPLATFORM - Tijdens de allereerste E3-persconferentie van Bethesda trapte de uitgever af met een uitgebreide onthulling van DOOM. Naast veel nieuwe beelden uit de singleplayer en een glimp van de multiplayer deed de uitgever ook Snapmap uit de doeken, een uitgebreide map-editor voor DOOM. Je kunt het zo gek niet bedenken of het kan in DOOM Snapmap. Van het aan elkaar plakken van complete kamers en omgevingen tot het in detail plaatsen van explosieve barrels en power-ups, het is allemaal mogelijk. Je kunt objecten zelfs vervolgopdrachten meegeven, bijvoorbeeld zodat wanneer iemand een power-up oppakt er dichtbij een vijandelijk monster opdoemt. Maar het hoofddoel waarvoor DOOM Snapmap is ontwikkeld is om spelers de mogelijkheid te bieden hun eigen gamemode te laten bedenken en creëren. Ook hierin zijn de mogelijkheden eindeloos en kun je elementen uit verschillende speltypen met elkaar combineren. Ben jij er klaar voor om je creatieve geest zijn gang te laten gaan?

0 Reacties op: Bethesda onthult map-editor Snapmap voor DOOM

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.