Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Bethesda wilde Fallout Shelter vorig jaar niet onthullen

Door: | 30 juni 2012 12:13

None
Games

MOBILE - Toen Fallout 4 officieel werd onthuld op de E3 twee weken geleden, kondigde Bethesda ook een mobiele game aan rondom dit universum, namelijk Fallout Shelter. De titel was direct na de aankondiging te downloaden voor iOS en voor Android komt de game later. Echter, het bedrijf durfde deze mobiele versie niet eerder uit te brengen. If we tried to do this last year without announcing [Fallout 4 for consoles and PC] and said, ‘Oh we’re doing a game and it’s on mobile and it’s called Fallout Shelter,’ we’d probably get lynched, right? Dit heeft te maken met het wel of niet aankondigen van Fallout 4. Had Bethesda vorig jaar tijdens de E3 Fallout Shelter onthuld zonder Fallout 4 ernaast te tonen, waren fans mogelijk boos geworden. Want hoe kun je wel een mobiele game van Fallout tonen, maar een 'echte' Fallout voor de consoles en pc laten schieten? There would be pitchforks at the gate. ‘That’s not the Fallout we asked for, you bastards!’ But doing it this way, they’re like, ‘I’m getting what I want and oh, by the way, while I wait here’s this other free thing that’s fun to play.’ So part of it is just how do we not get ourselves killed and make it a success? Bethesda was bang voor een reactie als: 'Dat is niet de Fallout waar we om vroegen, klootzakken!' Door mensen te hypen met Fallout 4 en een extraatje te bieden dat gratis te spelen is, krijg je dubbele winst en zorg je ervoor dat gamers je niet lynchen, aldus Bethesda.

MOBILE - Toen Fallout 4 officieel werd onthuld op de E3 twee weken geleden, kondigde Bethesda ook een mobiele game aan rondom dit universum, namelijk Fallout Shelter. De titel was direct na de aankondiging te downloaden voor iOS en voor Android komt de game later. Echter, het bedrijf durfde deze mobiele versie niet eerder uit te brengen.

If we tried to do this last year without announcing and said, 'Oh we're doing a game and it's on mobile and it's called Fallout Shelter,' we'd probably get lynched, right?
Dit heeft te maken met het wel of niet aankondigen van Fallout 4. Had Bethesda vorig jaar tijdens de E3 Fallout Shelter onthuld zonder Fallout 4 ernaast te tonen, waren fans mogelijk boos geworden. Want hoe kun je wel een mobiele game van Fallout tonen, maar een 'echte' Fallout voor de consoles en pc laten schieten? There would be pitchforks at the gate. 'That's not the Fallout we asked for, you bastards!'

But doing it this way, they're like, 'I'm getting what I want and oh, by the way, while I wait here's this other free thing that's fun to play.' So part of it is just how do we not get ourselves killed and make it a success? Bethesda was bang voor een reactie als: 'Dat is niet de Fallout waar we om vroegen, klootzakken!' Door mensen te hypen met Fallout 4 en een extraatje te bieden dat gratis te spelen is, krijg je dubbele winst en zorg je ervoor dat gamers je niet lynchen, aldus Bethesda.

0 Reacties op: Bethesda wilde Fallout Shelter vorig jaar niet onthullen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.