Black Ops 3-ontwikkelaar belooft complex verhaal dat je niet in één keer begrijpt

© PXimport

Black Ops 3-ontwikkelaar belooft complex verhaal dat je niet in één keer begrijpt

Geplaatst: 6 juni 2015 - 20:01

Aangepast: 16 november 2022 - 09:21

Redactie ID.nl

MULTIPLATFORM - De voorgaande Black Ops-games bevatten aardige verhalen met enkele onverwachte plottwists, maar echt Inception-achtig complex wordt het nooit. Ontwikkelaar Treyarch belooft dat daar met Black Ops 3 verandering in komt. Campaign director Jason Blundell vertelt dat het verhaal van de game op meerdere manieren ge&#239nterpreteerd kan worden. De kans is volgens hem dan ook groot dat je Black Ops 3 na je eerste playthrough niet volledig zult begrijpen. Het aha-moment komt mogelijk pas wanneer je bepaalde sc&#232nes voor de tweede of derde keer ziet:You may have one character who you see in a certain way. But then, as you come to believe something else about the story, you may listen to a line of their dialogue again and slap your forehead thinking 'why did I hear it so wrong the first time? Why didn't I understand that nuance?' We expect people to be passionate, to be furious with each other about what they believe happened, or what the purpose of a level was. We've written it so the facts support multiple interpretations.Meer details over het verhaal en de eerste gameplay worden onthuld op Microsofts E3-persconferentie.

MULTIPLATFORM - De voorgaande Black Ops-games bevatten aardige verhalen met enkele onverwachte plottwists, maar echt Inception-achtig complex wordt het nooit. Ontwikkelaar Treyarch belooft dat daar met Black Ops 3 verandering in komt.

Campaign director Jason Blundell vertelt dat het verhaal van de game op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden. De kans is volgens hem dan ook groot dat je Black Ops 3 na je eerste playthrough niet volledig zult begrijpen. Het aha-moment komt mogelijk pas wanneer je bepaalde scènes voor de tweede of derde keer ziet:

You may have one character who you see in a certain way. But then, as you come to believe something else about the story, you may listen to a line of their dialogue again and slap your forehead thinking 'why did I hear it so wrong the first time? Why didn't I understand that nuance?' We expect people to be passionate, to be furious with each other about what they believe happened, or what the purpose of a level was. We've written it so the facts support multiple interpretations.Meer details over het verhaal en de eerste gameplay worden onthuld op Microsofts E3-persconferentie.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten