EA zal niet aarzelen om Star Wars Battlefront uit te stellen indien nodig

© PXimport

EA zal niet aarzelen om Star Wars Battlefront uit te stellen indien nodig

Geplaatst: 26 juni 2012 - 03:44

Aangepast: 16 november 2022 - 10:14

Redactie ID.nl

MULTIPLATFORM - Star Wars Battlefront maakte een verbluffende indruk tijdens de afgelopen E3. Op 20 november moet de game in de winkelrekken liggen, waarmee het een maand eerder verschijnt dan de nieuwe Star Wars-film The Force Awakens. Toch zal uitgever Electronic Arts geen moment aarzelen om Battlefront uit te stellen, indien dat nodig blijkt te zijn. In een gesprek op de E3-beursvloer vertelde Peter Moore dat het afleveren van een perfecte game belangrijker is dan het op tijd uitbrengen. Ook al zou dit betekenen dat Battlefront minder kan meeliften met de hype van The Force Awakens. Moore liet echter weten dat de game al bijzonder stabiel is en dat er van enig uitstel geen sprake is:You can&#8217t ship it if it doesn&#8217t work or the quality isn&#8217t right. You just bite the bullet. We&#8217d have no compunction, no hesitation that if something went wrong with Battlefront, if it wasn&#8217t right, we would just push it. But that&#8217s not going to happen. The game is playable with 40-players already, and it is rock solid, so it ain&#8217t going to happen.

MULTIPLATFORM - Star Wars Battlefront maakte een verbluffende indruk tijdens de afgelopen E3. Op 20 november moet de game in de winkelrekken liggen, waarmee het een maand eerder verschijnt dan de nieuwe Star Wars-film The Force Awakens. Toch zal uitgever Electronic Arts geen moment aarzelen om Battlefront uit te stellen, indien dat nodig blijkt te zijn.

In een gesprek op de E3-beursvloer vertelde Peter Moore dat het afleveren van een perfecte game belangrijker is dan het op tijd uitbrengen. Ook al zou dit betekenen dat Battlefront minder kan meeliften met de hype van The Force Awakens. Moore liet echter weten dat de game al bijzonder stabiel is en dat er van enig uitstel geen sprake is:

You can't ship it if it doesn't work or the quality isn't right. You just bite the bullet. We'd have no compunction, no hesitation that if something went wrong with Battlefront, if it wasn't right, we would just push it. But that's not going to happen. The game is playable with 40-players already, and it is rock solid, so it ain't going to happen.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten