Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Gearbox: Duke Nukem Forever was een noodzakelijk kwaad

Door: gamersnet | 15 juli 2012 14:52

Games

GAME NIEUWS - Na een ongekend lange periode van ontwikkelen en vooral onzekerheid lag Duke Nukem Forever in de zomer van 2011 eindelijk in de winkelrekken. De reacties waren echter zeer gemengd. Wij beloonden de game in onze Duke Nukem Forever review met een mooie voldoende, maar er kwam ook heel veel kritiek op de game. Volgens ontwikkelaar Gearbox Software, die in 2010 de Duke Nukem-licente oppakte, was het uitbrengen van Duke Nukem Forever een noodzakelijk kwaad. Gearbox-baas Randy Pitchford vertelde dat het uitbrengen van Duke Nukem Forever de tol was die men moest betalen om Duke Nukem een kans te kunnen geven in de toekomst: I did not acquire the franchise merely so people could experience Duke Nukem Forever. That was, sort of, the toll to pay to give Duke Nukem a chance at a future. So yes. In fact, we’ve done some concept development. The challenge is that Gearbox is very busy. A faster way would be if the correct developer would become interested and we’d work with them. I think that’s it’s a challenging problem but there’s no doubt that, when it does happen, the entire industry will turn its head. Getting attention in this industry is one of the hardest things to do.Kortom, Gearbox wil dolgraag een nieuwe Duke Nukem maken die de franchise in ere kan herstellen, al is hulp van een extern ontwikkelteam dan wel hard nodig. Heeft de Duke nog een toekomst? Of heeft Duke Nukem Forever de franchise voorgoed verpest? Laat het weten in de reacties!

GAME NIEUWS - Na een ongekend lange periode van ontwikkelen en vooral onzekerheid lag Duke Nukem Forever in de zomer van 2011 eindelijk in de winkelrekken. De reacties waren echter zeer gemengd. Wij beloonden de game in onze Duke Nukem Forever review met een mooie voldoende, maar er kwam ook heel veel kritiek op de game. Volgens ontwikkelaar Gearbox Software, die in 2010 de Duke Nukem-licente oppakte, was het uitbrengen van Duke Nukem Forever een noodzakelijk kwaad.

Gearbox-baas Randy Pitchford vertelde dat het uitbrengen van Duke Nukem Forever de tol was die men moest betalen om Duke Nukem een kans te kunnen geven in de toekomst: I did not acquire the franchise merely so people could experience Duke Nukem Forever. That was, sort of, the toll to pay to give Duke Nukem a chance at a future.

So yes. In fact, we've done some concept development. The challenge is that Gearbox is very busy. A faster way would be if the correct developer would become interested and we'd work with them. I think that's it's a challenging problem but there's no doubt that, when it does happen, the entire industry will turn its head. Getting attention in this industry is one of the hardest things to do.Kortom, Gearbox wil dolgraag een nieuwe Duke Nukem maken die de franchise in ere kan herstellen, al is hulp van een extern ontwikkelteam dan wel hard nodig.

Heeft de Duke nog een toekomst? Of heeft Duke Nukem Forever de franchise voorgoed verpest? Laat het weten in de reacties!

0 Reacties op: Gearbox: Duke Nukem Forever was een noodzakelijk kwaad

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.