Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor ons privacy- en cookiebeleid. Door op akkoord te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Akkoord

Kojima: wat wil de pc-gamer van The Phantom Pain-port?

Door: | 29 juni 2012 10:06

Games

PC - Veel pc-ports van AAA-games die de laatste tijd uitkomen, ondervinden behoorlijk veel problemen. Bij Metal Gear Solid: The Phantom Pain hoeven we ons daar geen zorgen over te maken. Ground Zeroes liep als een tierelier, dus Kojima en Konami weten hoe ze pc-ports moeten optimaliseren. Communitymanager Robert Peeler van Kojima, de studio de Metal Gear-franchise, bevestigt nog maar eens dat pc-gamers hoog in het vaandel staan bij deze studio. Hij vraagt gebruikers op Steam wat zij van de pc-versie willen en/of verwachten.In a little over two months time we’ll have a PC version of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, something we’ve been working on, but while we’ve been doing our best, and reading what feedback you’ve given thus far…let’s do our best to funnel it all into this thread. Tell us please, so that we can convey it to the development team hard at work on the PC version, what FEATURES and OPTIONS you want for the PC version of MGSV:TPP. No guarantees they'll all make it in, but this game is made for you, the fans of Metal Gear, who want an amazing experience on your home computerso help us get you there.De verzoeken in de ruim 700 antwoorden variëren tot nu toe van een onbeperkte framerate tot ondersteuning voor virtual reality. Natuurlijk zijn niet al die functies even eenvoudig te implementeren, maar niet geschoten is altijd mis. Welke features zouden jullie graag zien in MGS: The Phantom Pain? Vertel het ons in de reacties. En vergeet ook niet om de preview te bekijken.

PC - Veel pc-ports van AAA-games die de laatste tijd uitkomen, ondervinden behoorlijk veel problemen. Bij Metal Gear Solid: The Phantom Pain hoeven we ons daar geen zorgen over te maken. Ground Zeroes liep als een tierelier, dus Kojima en Konami weten hoe ze pc-ports moeten optimaliseren.

Communitymanager Robert Peeler van Kojima, de studio de Metal Gear-franchise, bevestigt nog maar eens dat pc-gamers hoog in het vaandel staan bij deze studio. Hij vraagt gebruikers op Steam wat zij van de pc-versie willen en/of verwachten.In a little over two months time we'll have a PC version of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, something we've been working on, but while we've been doing our best, and reading what feedback you've given thus far...let's do our best to funnel it all into this thread.

Tell us please, so that we can convey it to the development team hard at work on the PC version, what FEATURES and OPTIONS you want for the PC version of MGSV:TPP. No guarantees they'll all make it in, but this game is made for you, the fans of Metal Gear, who want an amazing experience on your home computerso help us get you there.De verzoeken in de ruim 700 antwoorden variëren tot nu toe van een onbeperkte framerate tot ondersteuning voor virtual reality. Natuurlijk zijn niet al die functies even eenvoudig te implementeren, maar niet geschoten is altijd mis. Welke features zouden jullie graag zien in MGS: The Phantom Pain? Vertel het ons in de reacties. En vergeet ook niet om de preview te bekijken.

0 Reacties op: Kojima: wat wil de pc-gamer van The Phantom Pain-port?

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.