Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Konami bevestigt microtransacties in Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

Door: | 05 juli 2012 17:25

None
Games

MULTIPLATFORM - Eerder gingen al sterke geruchten, maar nu heeft Konami officieel bevestigd dat Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain microtransacties bevat. Deze zijn bedoeld om de singleplayer een stukje makkelijker te maken. Community manager Robert Peeler liet in een interview weten dat microtransacties het mogelijk maken om de singleplayer sneller uit te spelen:There are some microtransactions involved in the game. What it does is allow players to finish the efforts they make in the game a little bit quicker, a little bit differently. Different from unlocking it which you can also do. It's completely optional. It's something that players can use to help them throughout the game if they're having trouble but in general you can unlock everything. There's no difficulty with just ignoring that aspect of the game and unlocking it naturally. Peeler geeft hierboven tevens aan dat het door microtransacties mogelijk is de missies iets anders te voltooien. Wat hij daar precies mee bedoelt, is onduidelijk. Introduceren de microtransacties compleet nieuwe wapens en items die de spelervaring veranderen, of gaat het hier echt enkel om gameplay-vereenvoudigende hulpmiddelen? Peelers aanvulling, waarin hij benadrukt dat de singleplayer ook volledig te voltooien is zonder microtransacties, doet het laatste vermoeden:In general Metal Gear Solid 5 has been designed for a wide variety of players. We want to open it up to people who maybe haven't tried the Metal Gear series before and they might have a little trouble getting past some of these hurdles. We want to make it easier for them by using this method. In general for the hardcore player and really everyone who wants to play this way you can unlock everything naturally in the game and that's perfectly viable.Onderstaande video toont het volledige interview met Peeler, waarin hij onder andere benadrukt dat de MGS-serie na The Phantom Pain absoluut niet afgelopen is. Vind jij een dergelijke introductie van microtransacties acceptabel in een full-priced game? Laat het ons weten in de reacties!

MULTIPLATFORM - Eerder gingen al sterke geruchten, maar nu heeft Konami officieel bevestigd dat Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain microtransacties bevat. Deze zijn bedoeld om de singleplayer een stukje makkelijker te maken.

Community manager Robert Peeler liet in een interview weten dat microtransacties het mogelijk maken om de singleplayer sneller uit te spelen:

There are some microtransactions involved in the game. What it does is allow players to finish the efforts they make in the game a little bit quicker, a little bit differently. Different from unlocking it which you can also do. It's completely optional. It's something that players can use to help them throughout the game if they're having trouble but in general you can unlock everything. There's no difficulty with just ignoring that aspect of the game and unlocking it naturally.
Peeler geeft hierboven tevens aan dat het door microtransacties mogelijk is de missies iets anders te voltooien. Wat hij daar precies mee bedoelt, is onduidelijk. Introduceren de microtransacties compleet nieuwe wapens en items die de spelervaring veranderen, of gaat het hier echt enkel om gameplay-vereenvoudigende hulpmiddelen? Peelers aanvulling, waarin hij benadrukt dat de singleplayer ook volledig te voltooien is zonder microtransacties, doet het laatste vermoeden:
In general Metal Gear Solid 5 has been designed for a wide variety of players. We want to open it up to people who maybe haven't tried the Metal Gear series before and they might have a little trouble getting past some of these hurdles. We want to make it easier for them by using this method. In general for the hardcore player and really everyone who wants to play this way you can unlock everything naturally in the game and that's perfectly viable.
Onderstaande video toont het volledige interview met Peeler, waarin hij onder andere benadrukt dat de MGS-serie na The Phantom Pain absoluut niet afgelopen is.

Vind jij een dergelijke introductie van microtransacties acceptabel in een full-priced game? Laat het ons weten in de reacties!

0 Reacties op: Konami bevestigt microtransacties in Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.