Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Omgevingen DOOM hebben veel weg van een skatepark

Door: gamersnet | 07 juli 2012 07:54

Games

MULTIPLATFORM - DOOM heeft overeenkomsten met Tony Hawk. Echt waar! Volgens uitvoerend producent Marty Stratton heeft men het oude concept van compacte gangenstelsels losgelaten. Spelers krijgen juist de ruimte om in gevechten de snelheid van de gameplay te benutten. Er is zelfs enige mate van verticale gameplay aanwezig, zo vertelt Stratton:You do have to get into these expansive tracts, these big spaces, to really let the player have that level of fun. And even there we’ve kind of added a level of verticality to our game. We’ve added double jump mechanics and mantling that gets you up really, really fast. You can play that [E3 demo] very differently, you can actually use some of the verticality to get height on the demons and fire down, and wait for them to traverse and try and catch you – and then jump back down. We refer to these arenas almost like skate parks, where you’re just going in and you’re improvising your way through this combat dance with the enemies. You can go back and play it over and over.Vrijheid en improvisatie, het lijkt bijna niet samen te gaan met een game als DOOM. Heb jij er vertrouwen in? Laat het weten in de reacties! DOOM verschijnt in de lente van 2016 voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One. Eind deze maand vindt QuakeCon 2015 plaats, dus tegen die tijd verwachten we meer beelden en details van DOOM.

MULTIPLATFORM - DOOM heeft overeenkomsten met Tony Hawk. Echt waar! Volgens uitvoerend producent Marty Stratton heeft men het oude concept van compacte gangenstelsels losgelaten. Spelers krijgen juist de ruimte om in gevechten de snelheid van de gameplay te benutten. Er is zelfs enige mate van verticale gameplay aanwezig, zo vertelt Stratton:You do have to get into these expansive tracts, these big spaces, to really let the player have that level of fun. And even there we've kind of added a level of verticality to our game. We've added double jump mechanics and mantling that gets you up really, really fast. You can play that very differently, you can actually use some of the verticality to get height on the demons and fire down, and wait for them to traverse and try and catch you - and then jump back down. We refer to these arenas almost like skate parks, where you're just going in and you're improvising your way through this combat dance with the enemies. You can go back and play it over and over.Vrijheid en improvisatie, het lijkt bijna niet samen te gaan met een game als DOOM. Heb jij er vertrouwen in? Laat het weten in de reacties! DOOM verschijnt in de lente van 2016 voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One. Eind deze maand vindt QuakeCon 2015 plaats, dus tegen die tijd verwachten we meer beelden en details van DOOM.

0 Reacties op: Omgevingen DOOM hebben veel weg van een skatepark

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.