Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Omgevingen in Star Wars: Battlefront passen zich aan aan wie er wint

Door: | 18 juni 2012 13:16

Games

MULTIPLATFORM - Op de achtergrond van de mappen van Star Wars: Battlefront is tijdens de enorme multiplayer-gevechten van alles aan de hand. Al deze gebeurtenissen passen zich aan aan de hand van welk team er aan de winnende hand is, zo bevestigt DICE vandaag. Het concept heet volgens Patrick Bach, General Manager bij DICE, Battle Beyond en is volgens hem gebaseerd op feedback vanuit de community. Hij gaf als voorbeeld: als op Tattooine de Rebels aan het winnen zijn, kan het zomaar eens zijn dat er een brandende Star Destroyer neerstort.We have a concept we call Battle Beyond. The cool thing with this is it's actually part of the player feedback. So depending on which side is winning or losing, these events actually change. It's what you usually do in a UI, you make it bluntly obvious. It's slowly hinting at who's winning, and I think it's a brilliant concept to give you the information and emotion you need to understand or change your plans.... You don't need a gauge blinking. It's part of the world.Star Wars: Battlefront verschijnt 20 november voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

MULTIPLATFORM - Op de achtergrond van de mappen van Star Wars: Battlefront is tijdens de enorme multiplayer-gevechten van alles aan de hand. Al deze gebeurtenissen passen zich aan aan de hand van welk team er aan de winnende hand is, zo bevestigt DICE vandaag. Het concept heet volgens Patrick Bach, General Manager bij DICE, Battle Beyond en is volgens hem gebaseerd op feedback vanuit de community. Hij gaf als voorbeeld: als op Tattooine de Rebels aan het winnen zijn, kan het zomaar eens zijn dat er een brandende Star Destroyer neerstort.

We have a concept we call Battle Beyond. The cool thing with this is it's actually part of the player feedback. So depending on which side is winning or losing, these events actually change. It's what you usually do in a UI, you make it bluntly obvious. It's slowly hinting at who's winning, and I think it's a brilliant concept to give you the information and emotion you need to understand or change your plans.... You don't need a gauge blinking. It's part of the world.
Star Wars: Battlefront verschijnt 20 november voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

0 Reacties op: Omgevingen in Star Wars: Battlefront passen zich aan aan wie er wint

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.