Omgevingen in Star Wars: Battlefront passen zich aan aan wie er wint

© PXimport

Omgevingen in Star Wars: Battlefront passen zich aan aan wie er wint

Geplaatst: 18 juni 2012 - 09:16

Aangepast: 16 november 2022 - 10:15

Redactie ID.nl

MULTIPLATFORM - Op de achtergrond van de mappen van Star Wars: Battlefront is tijdens de enorme multiplayer-gevechten van alles aan de hand. Al deze gebeurtenissen passen zich aan aan de hand van welk team er aan de winnende hand is, zo bevestigt DICE vandaag. Het concept heet volgens Patrick Bach, General Manager bij DICE, Battle Beyond en is volgens hem gebaseerd op feedback vanuit de community. Hij gaf als voorbeeld: als op Tattooine de Rebels aan het winnen zijn, kan het zomaar eens zijn dat er een brandende Star Destroyer neerstort.We have a concept we call Battle Beyond. The cool thing with this is it's actually part of the player feedback. So depending on which side is winning or losing, these events actually change. It's what you usually do in a UI, you make it bluntly obvious. It's slowly hinting at who's winning, and I think it's a brilliant concept to give you the information and emotion you need to understand or change your plans.... You don't need a gauge blinking. It's part of the world.Star Wars: Battlefront verschijnt 20 november voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

MULTIPLATFORM - Op de achtergrond van de mappen van Star Wars: Battlefront is tijdens de enorme multiplayer-gevechten van alles aan de hand. Al deze gebeurtenissen passen zich aan aan de hand van welk team er aan de winnende hand is, zo bevestigt DICE vandaag. Het concept heet volgens Patrick Bach, General Manager bij DICE, Battle Beyond en is volgens hem gebaseerd op feedback vanuit de community. Hij gaf als voorbeeld: als op Tattooine de Rebels aan het winnen zijn, kan het zomaar eens zijn dat er een brandende Star Destroyer neerstort.

We have a concept we call Battle Beyond. The cool thing with this is it's actually part of the player feedback. So depending on which side is winning or losing, these events actually change. It's what you usually do in a UI, you make it bluntly obvious. It's slowly hinting at who's winning, and I think it's a brilliant concept to give you the information and emotion you need to understand or change your plans.... You don't need a gauge blinking. It's part of the world.Star Wars: Battlefront verschijnt 20 november voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten