Skyrim bugs moeten de Fallout 4-ervaring beter maken

© PXimport

Skyrim bugs moeten de Fallout 4-ervaring beter maken

Geplaatst: 5 juli 2012 - 06:25

Aangepast: 16 november 2022 - 10:14

Redactie ID.nl

MULTIPLATFORM - Een open wereld met een enorme omvang is gegarandeerd het speelterrein voor diverse bugs. Denk aan games als The Witcher 3, Grand Theft Auto V en natuurlijk The Elder Scrolls V: Skyrim. De laatste game van Bethesda had te maken met flink wat fouten en daar moet Fallout 4 alleen maar beter van worden. Van fouten leer je namelijk, zo is de uitleg van Todd Howard, de game director bij Bethesda. Hoewel de problemen nooit tot nul gereduceerd kunnen worden, is het team wel een stuk vaardiger geworden in het voorkomen daarvan. Een leerschool die de komende grote titel van Bethesda alleen maar beter moet maken:All of the updates we did on Skyrim, and all of the DLC &#8211 once we sorted [the bugs out] we had a different process for how we checked the content out. There will always be some problems. I think we&#8217ve gotten way better there. For us, [the player&#8217s] saved game is the number one thing. If the game crashes that&#8217s bad, but it is nowhere near as bad as someone&#8217s saved game being hosed. That&#8217s our scenario that we will do anything and everything to avoid. We made a lot of progress given how Skyrim went, but we did it during Skyrim. This just builds on that.Fallout 3 was ook bepaald niet gladgestreken en het is te hopen dat de ervaring uit het verleden zorgt voor een soepele release. We weten het over dik vier maanden.

MULTIPLATFORM - Een open wereld met een enorme omvang is gegarandeerd het speelterrein voor diverse bugs. Denk aan games als The Witcher 3, Grand Theft Auto V en natuurlijk The Elder Scrolls V: Skyrim. De laatste game van Bethesda had te maken met flink wat fouten en daar moet Fallout 4 alleen maar beter van worden. Van fouten leer je namelijk, zo is de uitleg van Todd Howard, de game director bij Bethesda. Hoewel de problemen nooit tot nul gereduceerd kunnen worden, is het team wel een stuk vaardiger geworden in het voorkomen daarvan. Een leerschool die de komende grote titel van Bethesda alleen maar beter moet maken:All of the updates we did on Skyrim, and all of the DLC - once we sorted we had a different process for how we checked the content out. There will always be some problems. I think we've gotten way better there. For us, saved game is the number one thing. If the game crashes that's bad, but it is nowhere near as bad as someone's saved game being hosed. That's our scenario that we will do anything and everything to avoid. We made a lot of progress given how Skyrim went, but we did it during Skyrim. This just builds on that.Fallout 3 was ook bepaald niet gladgestreken en het is te hopen dat de ervaring uit het verleden zorgt voor een soepele release. We weten het over dik vier maanden.

Deel dit artikel
Voeg toe aan favorieten