Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Stilte rondom The Last Guardian was keuze van Sony

Door: | 26 juni 2012 10:01

Games

PS4 - The Last Guardian verscheen alweer 6 jaar geleden voor het eerst op een groot podium, toen nog als PlayStation 3-exclusive. Sinds die tijd is het vooral heel lang stil en vaag geweest rondom deze game van Team ICO. Meer dan hardnekkige geruchten hebben we in al die jaren niet gezien en vele fans bleven lange tijd in onzekerheid. Tijdens een interview vertelde Fumito Ueda van Team ICO dat het niet hun eigen keuze was om de game zo lang onder de radar te houden. Er kunnen altijd wel vertragingen en technische uitdagingen zijn, maar volgens Ueda was het vooral een bedrijfsmatige beslissing van Sony, die in de game iets bijzonders zag voor de destijds nog nieuwe PlayStation 4:There are always delays in production, as you know. Technical being one of them, but there were many others that were out of my control as well. I probably would have been comfortable with the end result – originally, this game was designed for PS3. Assuming that all of the game architecture and all of the game design was suited to deliver the experience I envisioned, given those assumptions I think it would have been a good product… The PS3 was not restricting me from doing something. It was pretty much a corporate decision by Sony. And that's where we'll leave it. [laughs] Sorry.

PS4 - The Last Guardian verscheen alweer 6 jaar geleden voor het eerst op een groot podium, toen nog als PlayStation 3-exclusive. Sinds die tijd is het vooral heel lang stil en vaag geweest rondom deze game van Team ICO. Meer dan hardnekkige geruchten hebben we in al die jaren niet gezien en vele fans bleven lange tijd in onzekerheid. Tijdens een interview vertelde Fumito Ueda van Team ICO dat het niet hun eigen keuze was om de game zo lang onder de radar te houden. Er kunnen altijd wel vertragingen en technische uitdagingen zijn, maar volgens Ueda was het vooral een bedrijfsmatige beslissing van Sony, die in de game iets bijzonders zag voor de destijds nog nieuwe PlayStation 4:There are always delays in production, as you know. Technical being one of them, but there were many others that were out of my control as well. I probably would have been comfortable with the end result - originally, this game was designed for PS3. Assuming that all of the game architecture and all of the game design was suited to deliver the experience I envisioned, given those assumptions I think it would have been a good product... The PS3 was not restricting me from doing something. It was pretty much a corporate decision by Sony. And that's where we'll leave it. Sorry.

0 Reacties op: Stilte rondom The Last Guardian was keuze van Sony

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.