Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Een archief maken met Outlook 2010

Door: Robbert Brus | 24 juni 2011 11:49

None
Apps & Software

Wordt uw Outlook wat traag bij het opstarten? Dit kan komen doordat u teveel e-mail bewaart. Het maken van een archiefbestand kan een oplossing zijn. Maak wel een goede back-up van het archiefbestand, want hier komt al uw archiefmail in te staan. De berichten staan dus niet meer op de server of in Outlook zelf (tenzij u het archief later weer opent in Outlook).

Stap 1

Start Microsoft Outlook en ga naar Bestand / Opties. Open het venster Geavanceerd en ga naar Exporteren. Klik vervolgens op de knop Exporteren.

Stap 2

Kies uit de lijst Naar een bestand exporteren en klik op Volgende. Selecteer nu Outlook-gegevensbestand (.pst) en klik op Volgende.

Stap 3

Selecteer de map die u wilt exporteren (gebruik eventueel een filter). Klik op Volgende, kies een locatie voor uw archief en kies Voltooien.

0 Reacties op: Een archief maken met Outlook 2010

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.