Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor ons privacy- en cookiebeleid. Door op akkoord te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Akkoord

Helpdesk: Autoplay werkt niet correct

Door: Robbin Ooijevaar | 28 juni 2010 09:06

Apps & Software

Vraag van een lezer: Sinds enige tijd krijg ik een leeg hulpscherm als ik mijn fototoestel of een usb-stick in de usb-poort prik. Als ik een dvd of cd in de cd/dvd-lade leg, krijg ik wel opties te zien. Ik gebruik Windows XP Professional.

Ons antwoord: Problemen met de ‘autoplay’-optie kunt u op verschillende manieren oplossen en naar uw hand zetten. Probeer eerst Microsoft AutoPlay Repair Wizard. Sluit de usb-stick aan en start Microsoft AutoPlay Repair Wizard. Schakel alle global-waarden in en geef de schijfletter aan waar u problemen ondervindt. Verwijder de stick en plaats deze opnieuw. Gebruik de knop Repair om het probleem op te lossen en sluit af met Finish. Herstart uw computer en controleer of het probleem is opgelost.

Als u gedetailleerder invloed wilt uitoefenen op de autoplay-functies, probeer dan het programma Autoplay Repair. Dit stelt u in staat programma’s toe te voegen aan de autoplay-functie. Ook kunt u programma’s verwijderen uit autoplay.

Met Autoplay Repair wijzigt u de opties die u krijgt voorgeschoteld na het inpluggen van een usb-stick.

0 Reacties op: Helpdesk: Autoplay werkt niet correct

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.