Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Microsoft bespot concurrentie in gelikte Windows Phone-commercial

Door: Elmar Rekers Elmar | 01 mei 2013 17:00

None
Apple

In een 60 seconden durend reclamespotje zet Microsoft zijn grootste concurrenten op de smartphonemarkt, te weten Apple en Samsung, volledig in hun hemd. Microsoft staat dan misschien niet bekend om zijn sterke reclame-uitingen, in onderstaande video speelt het bedrijf toch wel erg slim in op de oorlog tussen Apple en Samsung. Een gevecht dat zich in dit spotje letterlijk voltrekt tijdens een bruiloft…

Microsoft heeft nog altijd geen substantieel marktaandeel weten te veroveren met Windows Phone, en lijkt daarom voor een agressievere aanpak te kiezen. Zo konden we eerder vandaag al melden dat Microsoft een Android-app heeft gelanceerd om gebruikers naar Windows Phone te lokken, en in onderstaande video gaat de softwaremaker nog een stap verder. Vooral bezitters van een iPhone en Galaxy-toestel moeten het ontgelden.

Don’t Fight

In het spotje, dat toepasselijk ‘Don’t Fight’ heet, vliegen bezitters van iPhones en Galaxy-toestellen elkaar letterlijk in de haren. Dat het reclamefilmpje in de smaak valt, blijkt wel uit de ruim 2,5 miljoen mensen die de video in amper twee dagen op YouTube hebben bekeken.

Wat denk jij? Heeft Microsoft hiermee eindelijk een goede manier gevonden om toestellen als de Lumia 920 aan de man te brengen?

[youtube]Z19vR1GldRI[/youtube]

0 Reacties op: Microsoft bespot concurrentie in gelikte Windows Phone-commercial

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.