Vraag & Antwoord

Moederborden, processors, overklokken, casemodding en koeling

moederbord garantie

4 antwoorden
  • kan iemand mij zeggen hoe lang de garantie is op een moederbord ASUS P4S533. Mijn pc leverancier Databyte in Steenbergen beweert dat dat slecht een jaar is, langere tijd moet worden gekocht. Ik kocht de pc in nov. 2002 en moest een maand geleden betalen voor een nieuw bord omdat het ASUS bord stuk was. Mogelijk ook het adres te geven van ASUS. Dankl
  • [quote:3159cc9679="J van steen"]kan iemand mij zeggen hoe lang de garantie is op een moederbord ASUS P4S533. Mijn pc leverancier Databyte in Steenbergen beweert dat dat slecht een jaar is, langere tijd moet worden gekocht. Ik kocht de pc in nov. 2002 en moest een maand geleden betalen voor een nieuw bord omdat het ASUS bord stuk was. Mogelijk ook het adres te geven van ASUS. Dankl[/quote:3159cc9679] je hebt 3 jaar garantie, dus laat je niet afkopen met die praatjes! website hier http://www.asus.com.tw/support/english/techref/warranty/index.aspx All ASUS motherboard purchased after November 1st, 1999 will carry 3 year standard warranty services worldwide. One year limited warranty is given to purchase made prior to this date. Note: Warranty void for user removing serial number sticker on the motherboard.
  • toevallig stond er een artikel in de nieuwe computertotaal over dit ... Asus geeft 3 jaar garantie en dat de leverancier (de winkel) er maar een jaar op geeft is zijn zaak. Jij hebt een overeenkomst gesloten met je winkelier die zich moet houden aan de garantieperiode van Asus. De winkelier behoort dit boordje dus gewoon kosteloos te retourneren aan Asus. Asus op zijn beurt bekijkt de zaak gewoon en zal jouw een ander of vervangend moederbord moeten aanbieden tenzij jij eraan hebt zitten klooien (Northbridge ventilator gemonteerd of schade die voorkomt op het bord, ik d8 ook een ander bios)
  • [quote:34c850ab11="humpf007"]toevallig stond er een artikel in de nieuwe computertotaal over dit ... Asus geeft 3 jaar garantie en dat de leverancier (de winkel) er maar een jaar op geeft is zijn zaak. Jij hebt een overeenkomst gesloten met je winkelier die zich moet houden aan de garantieperiode van Asus. De winkelier behoort dit boordje dus gewoon kosteloos te retourneren aan Asus. Asus op zijn beurt bekijkt de zaak gewoon en zal jouw een ander of vervangend moederbord moeten aanbieden tenzij jij eraan hebt zitten klooien (Northbridge ventilator gemonteerd of schade die voorkomt op het bord, ik d8 ook een ander bios)[/quote:34c850ab11] Daar ben ik 100% mee eens!

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.