Vraag & Antwoord

Moederborden, processors, overklokken, casemodding en koeling

Laptop heeft zwart beeld.

13 antwoorden
  • Hallo, ik heb een probleem. Als ik mijn laptop opstart heeft ie een zwart beeld, en dat blijft zo. Maar de lampjes gaan wel branden. Ik heb mijn laptop al helemaal uit elkaar gehaald en de bios batterij er opnieuw ingedaan, maar dat heeft ook niet geholpen. Wie kan me helpen? Alvast bedankt.
  • [quote:6825d29781="roobin"]Hallo, ik heb een probleem. Als ik mijn laptop opstart heeft ie een zwart beeld, en dat blijft zo. Maar de lampjes gaan wel branden. Ik heb mijn laptop al helemaal uit elkaar gehaald en de bios batterij er opnieuw ingedaan, maar dat heeft ook niet geholpen. Wie kan me helpen? Alvast bedankt.[/quote:6825d29781] Iets meer informatie kan helpen. Welke laptop? Ouderdom? Eventuele andere problemen gehad? Met/zonder batterij? Iets mee gebeurt? (Water/Val) etc. etc.?
  • [quote:59d3afeaa8="Torrentus"][quote:59d3afeaa8="roobin"]Hallo, ik heb een probleem. Als ik mijn laptop opstart heeft ie een zwart beeld, en dat blijft zo. Maar de lampjes gaan wel branden. Ik heb mijn laptop al helemaal uit elkaar gehaald en de bios batterij er opnieuw ingedaan, maar dat heeft ook niet geholpen. Wie kan me helpen? Alvast bedankt.[/quote:59d3afeaa8] Iets meer informatie kan helpen. Welke laptop? Ouderdom? Eventuele andere problemen gehad? Met/zonder batterij? Iets mee gebeurt? (Water/Val) etc. etc.?[/quote:59d3afeaa8] Het is een Dell Vostro 1520. Ik weet niet waarom die zwart beeld heeft. Mijn laptop heeft in minder dan een jaar al 5 problemen gehad, dus ik denk dat die hele laptop gewoon slecht is. Met batterij. Ik kan ook de batterij er uit doen en de oplader erin.
  • [quote:5987098869="roobin"][quote:5987098869="Torrentus"][quote:5987098869="roobin"]Hallo, ik heb een probleem. Als ik mijn laptop opstart heeft ie een zwart beeld, en dat blijft zo. Maar de lampjes gaan wel branden. Ik heb mijn laptop al helemaal uit elkaar gehaald en de bios batterij er opnieuw ingedaan, maar dat heeft ook niet geholpen. Wie kan me helpen? Alvast bedankt.[/quote:5987098869] Iets meer informatie kan helpen. Welke laptop? Ouderdom? Eventuele andere problemen gehad? Met/zonder batterij? Iets mee gebeurt? (Water/Val) etc. etc.?[/quote:5987098869] Het is een Dell Vostro 1520. Ik weet niet waarom die zwart beeld heeft. Mijn laptop heeft in minder dan een jaar al 5 problemen gehad, dus ik denk dat die hele laptop gewoon slecht is. Met batterij. Ik kan ook de batterij er uit doen en de oplader erin.[/quote:5987098869] Hoor je Bios Beeps als je 'm opstart? :)
  • Nee ik hoor helemaal niks als ik hem opstart. Het beeld is zwart echty helemaal zwart ook niet een klein beetje licht, gewoon helemaal geen beeld. En bedankt dat je zo snel heb gereageerd.
  • [quote:4868a8d676="roobin"]Nee ik hoor helemaal niks als ik hem opstart. Het beeld is zwart echty helemaal zwart ook niet een klein beetje licht, gewoon helemaal geen beeld. En bedankt dat je zo snel heb gereageerd.[/quote:4868a8d676] Ok, er zijn meer mensen die je probleem ondervinden. Het grootste deel stuurt de laptop terug naar Dell. Het schijnt een design fout te zijn. Waarschijnlijk branden de lampjes bij jou hetzelfde als in [url=http://www.youtube.com/watch?v=eEdY7jOBj5A]dit filmpje[/url]. Wat je echter nog kan (moet) proberen is het volgende: Ik ga ervan uit dat er op je laptop een VGA/DVI aansluiting zet. Sluit deze aan op een gewoon beeldscherm (van een/je pc bijvoorbeeld). Bij andere mensen bleek dat de videokaart via die uitgang nog wel beeld gaf. Als dat bij jou ook het geval is, moet je op met behulp van dat scherm de nieuwste Nvidia drivers downloaden van de nvidia site. Dat zou je probleem op moeten lossen. Torrentus Edit: Probeer voordat je bovenstaande doet eerst even een simpele andere oplossing die ik gevonden heb: FN + F8 op je toetsenbord :) Mogelijk een paar keer.
  • [quote:d5c67c74a1="Torrentus"][quote:d5c67c74a1="roobin"]Nee ik hoor helemaal niks als ik hem opstart. Het beeld is zwart echty helemaal zwart ook niet een klein beetje licht, gewoon helemaal geen beeld. En bedankt dat je zo snel heb gereageerd.[/quote:d5c67c74a1] Ok, er zijn meer mensen die je probleem ondervinden. Het grootste deel stuurt de laptop terug naar Dell. Het schijnt een design fout te zijn. Waarschijnlijk branden de lampjes bij jou hetzelfde als in [url=http://www.youtube.com/watch?v=eEdY7jOBj5A]dit filmpje[/url]. Wat je echter nog kan (moet) proberen is het volgende: Ik ga ervan uit dat er op je laptop een VGA/DVI aansluiting zet. Sluit deze aan op een gewoon beeldscherm (van een/je pc bijvoorbeeld). Bij andere mensen bleek dat de videokaart via die uitgang nog wel beeld gaf. Als dat bij jou ook het geval is, moet je op met behulp van dat scherm de nieuwste Nvidia drivers downloaden van de nvidia site. Dat zou je probleem op moeten lossen. Torrentus Edit: Probeer voordat je bovenstaande doet eerst even een simpele andere oplossing die ik gevonden heb: FN + F8 op je toetsenbord :) Mogelijk een paar keer.[/quote:d5c67c74a1] In dat filmpje is het een Dell Inspiron 1520, maar ik heb een Vostro 1520. Maar als ik een ander beeldscherm op mijn laptop aansluit, blijft het beeld zwart. Dus ik kan nu ook niet die dingen downloaden. Maar ik denk dat ik m volgende week laat maken bij een helpdesk voor deze laptops. en FN + F8 helpt ook niet. Bedankt voor de moeite trouwens ;) Misschien heeft iemand nog een andere oplossing?
  • [quote:0098d542f2="roobin"][quote:0098d542f2="Torrentus"][quote:0098d542f2="roobin"]Nee ik hoor helemaal niks als ik hem opstart. Het beeld is zwart echty helemaal zwart ook niet een klein beetje licht, gewoon helemaal geen beeld. En bedankt dat je zo snel heb gereageerd.[/quote:0098d542f2] Ok, er zijn meer mensen die je probleem ondervinden. Het grootste deel stuurt de laptop terug naar Dell. Het schijnt een design fout te zijn. Waarschijnlijk branden de lampjes bij jou hetzelfde als in [url=http://www.youtube.com/watch?v=eEdY7jOBj5A]dit filmpje[/url]. Wat je echter nog kan (moet) proberen is het volgende: Ik ga ervan uit dat er op je laptop een VGA/DVI aansluiting zet. Sluit deze aan op een gewoon beeldscherm (van een/je pc bijvoorbeeld). Bij andere mensen bleek dat de videokaart via die uitgang nog wel beeld gaf. Als dat bij jou ook het geval is, moet je op met behulp van dat scherm de nieuwste Nvidia drivers downloaden van de nvidia site. Dat zou je probleem op moeten lossen. Torrentus Edit: Probeer voordat je bovenstaande doet eerst even een simpele andere oplossing die ik gevonden heb: FN + F8 op je toetsenbord :) Mogelijk een paar keer.[/quote:0098d542f2] In dat filmpje is het een Dell Inspiration 1520, maar ik heb een Vostro 1520. Maar als ik een ander beeldscherm op mijn laptop aansluit, blijft het beeld zwart. Dus ik kan nu ook niet die dingen downloaden. Maar ik denk dat ik m volgende week laat maken bij een helpdesk voor deze laptops. en FN + F8 helpt ook niet. Bedankt voor de moeite trouwens ;) Misschien heeft iemand nog een andere oplossing?[/quote:0098d542f2] Och ja, zie het nu ook :(.. Hm.. Dan zou ik het ook niet weten. Misschien anderen inderdaad. Ik kan je nog wel aanraden om hem terug naar Dell en níet naar zo'n 'helpdesk' te sturen. Dell kan coulance/garantie regelingen treffen en Dell is makkelijk ompraatbaar, in tegenstelling tot van die lokale 'comptuerreperateurs'. :)
  • [quote:451faeb35d="Torrentus"][quote:451faeb35d="roobin"][quote:451faeb35d="Torrentus"][quote:451faeb35d="roobin"]Nee ik hoor helemaal niks als ik hem opstart. Het beeld is zwart echty helemaal zwart ook niet een klein beetje licht, gewoon helemaal geen beeld. En bedankt dat je zo snel heb gereageerd.[/quote:451faeb35d] Ok, er zijn meer mensen die je probleem ondervinden. Het grootste deel stuurt de laptop terug naar Dell. Het schijnt een design fout te zijn. Waarschijnlijk branden de lampjes bij jou hetzelfde als in [url=http://www.youtube.com/watch?v=eEdY7jOBj5A]dit filmpje[/url]. Wat je echter nog kan (moet) proberen is het volgende: Ik ga ervan uit dat er op je laptop een VGA/DVI aansluiting zet. Sluit deze aan op een gewoon beeldscherm (van een/je pc bijvoorbeeld). Bij andere mensen bleek dat de videokaart via die uitgang nog wel beeld gaf. Als dat bij jou ook het geval is, moet je op met behulp van dat scherm de nieuwste Nvidia drivers downloaden van de nvidia site. Dat zou je probleem op moeten lossen. Torrentus Edit: Probeer voordat je bovenstaande doet eerst even een simpele andere oplossing die ik gevonden heb: FN + F8 op je toetsenbord :) Mogelijk een paar keer.[/quote:451faeb35d] In dat filmpje is het een Dell Inspiration 1520, maar ik heb een Vostro 1520. Maar als ik een ander beeldscherm op mijn laptop aansluit, blijft het beeld zwart. Dus ik kan nu ook niet die dingen downloaden. Maar ik denk dat ik m volgende week laat maken bij een helpdesk voor deze laptops. en FN + F8 helpt ook niet. Bedankt voor de moeite trouwens ;) Misschien heeft iemand nog een andere oplossing?[/quote:451faeb35d] Och ja, zie het nu ook :(.. Hm.. Dan zou ik het ook niet weten. Misschien anderen inderdaad. Ik kan je nog wel aanraden om hem terug naar Dell en níet naar zo'n 'helpdesk' te sturen. Dell kan coulance/garantie regelingen treffen en Dell is makkelijk ompraatbaar, in tegenstelling tot van die lokale 'comptuerreperateurs'. :)[/quote:451faeb35d] Nou kijk ik heb al 3x problemen met mijn harde schijf gehad, en 2x heeft die helpdesk er een nieuwe ingedaan. Maar die helpdesk stuurt mijn laptop naar dell als hun het niet lukt. Is ook al wel eens gebeurt. Maar nu is het zeker mijn harde schijf niet die kapot is.
  • Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt voor zo'n nieuwe harde schijf?
  • [quote:8c7843b348="Torrentus"]Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt voor zo'n nieuwe harde schijf?[/quote:8c7843b348] Ja dat mag je vragen, ik heb er helemaal niks voor betaald, want ik heb er garantie op ofzo, ze deden er niet eens moeilijk over. Ze hebben er zelf een nieuwe in gezet. 2x al.
  • [quote:5cebe56e40="roobin"][quote:5cebe56e40="Torrentus"]Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt voor zo'n nieuwe harde schijf?[/quote:5cebe56e40] Ja dat mag je vragen, ik heb er helemaal niks voor betaald, want ik heb er garantie op ofzo, ze deden er niet eens moeilijk over. Ze hebben er zelf een nieuwe in gezet. 2x al.[/quote:5cebe56e40] O, dat is netjes! Dan trek ik mijn commentaar van zonet terug :P
  • [quote:e96e495673="Torrentus"][quote:e96e495673="roobin"][quote:e96e495673="Torrentus"]Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt voor zo'n nieuwe harde schijf?[/quote:e96e495673] Ja dat mag je vragen, ik heb er helemaal niks voor betaald, want ik heb er garantie op ofzo, ze deden er niet eens moeilijk over. Ze hebben er zelf een nieuwe in gezet. 2x al. (ik weet dus niet of dell of die helpdesk dat heeft gedaan)[/quote:e96e495673] O, dat is netjes! Dan trek ik mijn commentaar van zonet terug :P[/quote:e96e495673]

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.