Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

ellobo868
5 antwoorden
  • [b:71222f7823]Hallo,
    Sinds een aantal weken heb ik last van crashen van mijn p.c. door bleu screen.
    Het is soms dagen weg en dan weer 3x op een dag.
    Wie kan mij helpen?

    Probleemhandtekening:
    Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
    Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
    Landinstelling-id: 1043

    Aanvullende informatie over dit probleem:
    BCCode: 1
    BCP1: 000007FEFD87422A
    BCP2: 0000000000000000
    BCP3: 00000000FFFF0000
    BCP4: FFFFF88007AD64A0
    OS Version: 6_1_7601
    Service Pack: 1_0
    Product: 256_1

    Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
    C:\Windows\Minidump\101911-31855-01.dmp
    C:\Users\Video kamer\AppData\Local\Temp\WER-69638-0.sysdata.xml

    Lees de onlineprivacyverklaring:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

    Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
    C:\Windows\system32
    l-NL\erofflps.txt

    Met vriendelijke groet,
    Boudewijn[/b:71222f7823]
  • Heb je altijd dezelfde stop error? Zoniet, noteer er dan eens een paar. In dit soort lijsten kun je dan wel meer info vinden.
    http://aumha.org/a/stop.php
  • [b:9029909abe]Dank voor uw antwoord, het is altijd dezelfde storing.
    Wat nu te doen.
    Groet, [/b:9029909abe]
  • Dus altijd stop error 0x00000001 ?

    Dat is een vrij vage, met veel mogelijke oorzaken:
    http://www.geekswhoknow.com/articles/stop-0x00000001-0x0000001-apc_index_mismatch.htm

    Heb je onlangs ook iets aan je systeem veranderd? Hardware toegevoegd, bepaalde software geïnstalleerd? Heb je wellicht ook een registry cleaner gebruikt?
  • Je ook ook een backup terugzetten van toen hij het nog goed deed.


    En dan zoals Gerben vraagt checken wat je hebt gewijzigd

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.