Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anoniem
gekl2003
3 antwoorden
  • Hallo,

    Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een complete DELL pc gekocht met de volgende setup:

    StudioXPS 8100 : Intel Core i7 Processor 860 (2.80GHz, 8MB)
    D05X8104
    Memory: 6144MB (2x2GB) (2x1GB)1333MHz DDR3 Dual Channel
    Hard Drive: 2TB(2x1TB) Serial ATA Raid 0 "Stripe"(7200RPM)Dual HDD
    Heatsink: 95W Processor Heatsink
    Graphics: 1GB ATI Radeon HD5770 graphics card
    Operating System: Dutch Genuine Windows 7 Home Premium (64 BIT)

    Nu heb ik het idee dat mijn pc de laatste tijd langzamer wordt, tevens krijg ik af en toe een blauw geheugen dump scherm. Wat ook steeds vaker gebeurd is dat het geluid in ene heel erg vertraagd wordt, en de pc even kort lijkt te hangen. Alsof het een lagspike heeft met het geheugen.

    Nu is mijn vraag of iemand weet hoe dit zou kunnen komen en hoe ik dit kan oplossen. Virusscan en hitmanpro geven beide aan dat mijn pc schoon is.

    alvast bedankt
  • Als je een goede backup kunt maken van de bestanden die je wilt bewaren, kun je gewoon een restore doen met de herstel DVD's van Dell die je in het begin bij de PC geleverd hebt gekregen.

    Dan zal ie ook weer als nieuw aanvoelen. Zo niet, dan is er sprake van een hardware probleem.

    Klinkt wat radicaal, maar blijkbaar had je al gecheckt op virussen en malware.
  • Wat is de naam voluit van je anti-virusprog? Virusscan zegt me niks.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.