Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Moederborden, processors, overklokken, casemodding en koeling

De bijzondere kwaliteit van HP

Lange Pier
6 antwoorden
  • Het is me al twee keer overkomen dat mijn HP printer het begaf en twee keer net na de garantieperiode. Balen maar OK.
    In 2009 koopt m'n nichtje een hardstikke dure laptop Pavilion dv9759ed. Midden in de afstudeerperiode (en hoe toevallig net na de garantieperiode) blijkt de videochip doorgebrand. We laten het op eigen kosten repareren bij Revamp Oldenzaal, kosten ¤ 210,- (dd 13/10/2011)
    Deze week was er weer geen beeld en REvamp meld mij; wéér videochip stuk. Zij gaven 6 maanden garantie maar ook hier zijn we dus weer te laat. Wel willen ze uit coulance de zaak repareren voor 125 euro. Wel leuk allemaal maar hoeveel videochips lust zo'n HP Pavilion eigenlijk.
    Volgens internet is het een bekend fenomeen bij HP, wie heeft hier ook mee te maken gehad? Volgens mij kan HP dit niet maken, garantie of geen garantie.
    Groet cord
  • Ook na afloop van de normale garantie heb je nog recht op vergoeding, gedurende de te verwachten levensduur van het apparaat. Daar wil men wel eens moeilijk over doen, maar ze hebben zich maar aan de wet te houden.
  • HP staat niet voor niets high-priced .
    net zo als Philips .
    gaat ook in de regel kapot net na de garantie perioden .
  • Idd, je moet dit gewoon vooraf met ze uitonderhandelen.
    Wat is de reële leeftijd dat zo'n chio mee mag gaan?
    Stel 5 jaar…
    Dus.. als na 2.5 jaar ie stuk gaat lijkt me reëel om max de helft te betalen.

    Zo ook met een lens van mijn zoon gedaan, 1 jaar garantie en ging na 3.5 jaar stuk.
    Brief geschreven nadat hun rpearatievoorstel van 250 euro binnenkwam.
    Ik had gesteld dat je van een lens van 1100 euro (hij is beroepsfotograaf)toch wel mag verwachten dat ie minimaal 10 jaar mee gaat.

    Antwoord: het wordt gerepareerd voor ca 78 euro….
    Natuurlijk ook omkleed met het coulance/klantrelatie verhaal, maar ik denk dat ze met zorgplicht uit de wet bij de rechter bakzijl halen en het ze dan veel meer kost als ze het er op aan laten komen.

    Schrijf vooral scherpe/duidelijke brieven dan lijkt het erg sterk overkomen en dat je zeker bent van je zaak…
  • Het kan ook echt wel anders. Ik heb een HP deskjet 3845 van midden 2005, dus 7 jaar oud en hij loopt nog vlekkeloos. Dus welke kant nou op, heeft het zin om te generaliseren? Op mijn werk hadden we destijds, eveneens jarenlang een HP computer uit de Vectra-familie. Ook nooit wat mee, totdat we vonden dat hij voor ons wat te traag begon te worden en wat te weinig geheugen had. Een collega van me mocht hem mee naar huis nemen en daar heeft hij als tweede PC nog jaren dienst gedaan. Dus wat is nou regel?
  • Wij hebben een HP desktop van 8 jaar oud. Werkt nog steeds perfect. We hebben ook een nieuwere HP desktop van 4 jaar oud, tot nu toe enkel een defecte DVD-speler, binnen de garantieperiode. Verder heb ik ook nog een HP Compaq laptop van 5 jaar oud gehad, werkt ook nog steeds. Ook mijn nieuwe HP laptop (DV7 - 6C50EB) werkt nog steeds perfect na 6 maanden.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.