Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Moederborden, processors, overklokken, casemodding en koeling

CPU RightMark

Anoniem
kamakazi
8 antwoorden
  • Ik weet niet of het bekend is.. zo ja dan brand je me maar af :lol:


    The CPU RightMark (CPU RM) benchmark is meant for objective performance measurement of modern and future CPUs in various computational tasks such as computational modeling of physical processes and solving of 3D graphics problems. The emphasis is placed on testing under the load of a CPU-RAM link and FPU/SIMD units.

    Benchmark

    http://cpu.rightmark.org/
  • CPU Test results (16/08/2002, 01:41:01)

    System: Microsoft® Windows 2000 Professional Version 5.0 (Build 2195 : Service Pack 2)
    CPU: AMD Athlon™ XP 1800+, Current clock 1540 MHz, L2 cache 256 K
    Memory: 523760K total, 361668K free, (add type, clock here..)
    Chipset: (add ID string here)

    Display mode: 1024 x 768 @120 Hz, 32bpp
    Viewport size: 100 x 75 percent
    Dynamic camera: No
    Offscreen rendering: Yes
    Renderer Instruction Set: SSE + Enhanced MMX
    Shadows: Yes, quality
    Textures: Yes

    Test start/stop frames: 100 / 700
    Solver Instuction Set: FPU
    Testing Model: Model1

    Math Solving Time: 3.35272 (179.26 fps)
    Prerendering time: 1.05424 (570.08 fps)
    Rendering time: 16.2821 (36.91 fps)
    Number of rendered frames: 601 (29.05 fps)


    Rest van mijn systeem:
    Matrox Parhelia
    Gigabyte 7VRXP
  • Deze list kun je krijgen door je results te saven. Daarna copy/paste
  • geinig :)
    een benckmark-prog puur op de snelheid vd cpu + geheugen gebaseerd.

    ——–
    win98, 512sdram@133/2-2-3, xp1700+@1460mhz

    (zelfde settings als Slashhead)

    Math Solving Time: 3.53914 (169.82 fps)
    Prerendering time: 1.23464 (486.78 fps)
    Rendering time: 17.4354 (34.47 fps)
    Number of rendered frames: 601 (27.06 fps)
  • System: Microsoft® Windows XP Professional Version 5.1 (Build 2600)
    CPU: AMD Athlon™ XP processor, Current clock 1667 MHz, L2 cache 256 K
    Memory: 523828K total, 354176K free, (add type, clock here..)
    Chipset: (add ID string here)

    Display mode: 1024 x 768 @70 Hz, 32bpp
    Viewport size: 100 x 75 percent
    Dynamic camera: No
    Offscreen rendering: Yes
    Renderer Instruction Set: SSE + Enhanced MMX
    Shadows: Yes, quality
    Textures: Yes

    Test start/stop frames: 100 / 700
    Solver Instuction Set: FPU
    Testing Model: Model1

    Math Solving Time: 3.13482 (191.72 fps)
    Prerendering time: 1.09189 (550.42 fps)
    Rendering time: 15.5735 (38.59 fps)
    Number of rendered frames: 601 (30.35 fps)

    Getest met XP2000+
    ECS-K7VZA moederbord
    512MB PC133
    GeForce 4TI4200 (64MB)
  • Geinig :D

    System: Microsoft® Windows 2000 Professional Version 5.0 (Build 2195 : Service Pack 2)
    CPU: AMD Athlon(TM) XP 2100+, Current clock 1858 MHz, L2 cache 256 K
    Memory: 523808K total, 385536K free, (add type, clock here..)
    Chipset: (add ID string here)

    Display mode: 1024 x 768 @75 Hz, 32bpp
    Viewport size: 100 x 75 percent
    Dynamic camera: No
    Offscreen rendering: No
    Renderer Instruction Set: SSE + Enhanced MMX
    Shadows: Yes, quality
    Textures: Yes

    Test start/stop frames: 100 / 700
    Solver Instuction Set: FPU
    Testing Model: Model1

    Math Solving Time: 2.7911 (215.33 fps)
    Prerendering time: 0.881255 (681.98 fps)
    Rendering time: 13.3305 (45.08 fps)
    Number of rendered frames: 601 (35.35 fps)
  • waarom staat bij mij offscreen rendering uit? :o
    raar
  • System: Microsoft® Windows 2000 Professional Version 5.0 (Build 2195)
    CPU: AMD Athlon™ XP 1800+, Current clock 1545 MHz, L2 cache 256 K
    Memory: 261616K total, 165132K free, (add type, clock here..)
    Chipset: (add ID string here)

    Display mode: 1024 x 768 @85 Hz, 32bpp
    Viewport size: 100 x 75 percent
    Dynamic camera: No
    Offscreen rendering: No
    Renderer Instruction Set: SSE + Enhanced MMX
    Shadows: Yes, quality
    Textures: Yes

    Test start/stop frames: 100 / 700
    Solver Instuction Set: FPU
    Testing Model: Model1

    Math Solving Time: 3.39287 (177.14 fps)
    Prerendering time: 1.06919 (562.11 fps)
    Rendering time: 25.4511 (23.61 fps)
    Number of rendered frames: 601 (20.09 fps)

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.