Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Anders

Dynabyte & Imac en problemen

Hans1
4 antwoorden
  • Ik heb met de btw kortingsdagen bij Dynabyte een Imac 24 inch gekocht. Nu bleek het een showroommodel te zijn wat volgens hun er vanaf april stond. Aangezien mijn vriendin al 3 jaar een macbook heeft zonder problemen leek het ons geen probleem.
    Nu wilde we het garantie jaar van apple in laten gaan en stuurden hun de bon op. Apple wist ons te vertellen dat de Imac al een reparatie heeft gehad in DECEMBER en de imac van SEPTEMBER was.
    Nu is het jaar garantie dus al zo goed als over en ik heb een imac gekocht die een stuk ouder is met een reparatie.
    Nu willen/kunnen ze me geen nieuwe Imac aanbieden omdat Dynabyte alleen nog maar macbooks gaat verkopen.
    Is het nu redelijk om 20% van het aankoop bedrag terug te vragen aangezien een computer volgens verzekering in 4 jaar wordt afgeschreven?
    Of zouden er nog betere opties zijn waarmee dynabyte mij tegemoet zou kunnen komen?

    thnx
  • Ik zou gewoon mijn geld terug vragen ,hier heb je niet veel aan. :?
  • Ja dat snap ik. Maar een nieuwe Imac kan ik nooit voor 960 kopen. Dat gaat me dan iig 400 meer kosten…
    Ik denk niet dat hij nog kapot gaat. Neem er zoiezo nog apple care op voor die 2jaar dat t nog kan.
    Maar vind dat ze mij een voor dat geld een te oude gerepareerde computer verkocht hebben (hij doet t verder als een zonnetje).

    Is t dan redelijk om een deel van de kosten terug te vragen?
  • Als ze er bij Dynabite moeilijk over gaan doen dan gaf ik um toch echt terug. Als ik wat koop (ook al is het een speciale aanbieding) dan wil ik een nieuw product. Je zou in dit geval kunnen spreken over een overeenkomst die valt onder,dwang,bedrog of dwaling. Men heeft jou n.l niet verteld dat het item reeds een keer gerepareerd was. Als jij tevreden bent met 20 % korting en je het krijgt dat, dan moet je dat zelf weten. Ik zou toch echt mijn geld terug willen hebben en kocht ook nooit meer iets bij Dynabite. :roll:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.