Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Customizable helpdesk software

gerben
8 antwoorden
  • Ik had graag geweten of er ergens gratis software bestaat voor een helpdesk. Dit moet je natuurlijk zelf kunnen aanpassen naar je eigen noden. Of betaalde software maar dan een steengoed helpdeskprogramma en tevens aanpasbaar.
  • Als je nu eerst vertelt waar het overgaat: systeem - software - enz, enz.
    Dankomen we iets verder met deze vraag, en kunnen de lezers van het forum er misschien iets zinnigs over zeggen.

    Groetjes Nico.
  • [quote:d4086d2888="N. van Treuren"]Als je nu eerst vertelt waar het overgaat: systeem - software - enz, enz.
    Dankomen we iets verder met deze vraag, en kunnen de lezers van het forum er misschien iets zinnigs over zeggen.

    Groetjes Nico.[/quote:d4086d2888]

    Ik denk dat er toch staat >>> software voor een helpdesk aanpasbaar naar je eigen noden…
    een helpdesk waar mensen naar bellen en waar de problemen geregistreerd worden en doorgestuurd naar bevoegde diensten
  • je zou natuurlijk kunnen vertellen wat je er mee wilt, etc, etc,etc…

    oh, wacht, je wilt er alles mee? Sorry dan, de perfecte software is nog niet uitgevonden.

    en als je wilt dat die software automatisch bellers opneemt, uh, pech gehad. Zover is spraakherkenning nog niet…
  • [quote:fdd36d6d26="webspider"]je zou natuurlijk kunnen vertellen wat je er mee wilt, etc, etc,etc…

    oh, wacht, je wilt er alles mee? Sorry dan, de perfecte software is nog niet uitgevonden.

    en als je wilt dat die software automatisch bellers opneemt, uh, pech gehad. Zover is spraakherkenning nog niet…[/quote:fdd36d6d26]

    Neen, het moet niet alles kunnen.
    Gewoon een programma waarmee je telefonische oproepen kan opslaan in een database. Evenals e-mails. Er moet ook een mogelijkheid zijn om in een oogwenk alle bestaande problemen te kunnen bekijken en wat de standaardprocedure is voor een opvolging. Kortom een database.
    Maar het liefst zou ik het hebben webbased. Dus een je doet een webbrowser open en geeft een ip-adres in en een password. (eventueel via citrix)
    Het moet ook mogelijk zijn om alle nieuw(e) (calls) geregistreerde oproepen automatisch te beantwoorden met een callnummer.
  • probeer het eens met Access…
  • [quote:9cd4696854="webspider"]probeer het eens met Access…[/quote:9cd4696854]

    Laat maar al zitten…
  • kijk hier eens:

    http://www.ilient.com/freeware-helpdesk.htm

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.