Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

outlook express probleem

lion
5 antwoorden
  • Als ik outlook mijn email wil checken (Hccnet) geeft oultook express een schermpje met daarop gebruikersnaam en wachtwoord.
    Nou is bij mij het probleem dat hij het POP3 adres (pop.hccnet.nl) verandert in 127.0.0.1 en daardoor werkt hij niet meer.

    Als ik bij elke e-mail account dat regeltje vernder door pop.hccnet.nl dan doet hij het wel, maar ik heb geen zin om elke keer als ik outlook opstart
    om dan die gegevens te veranderen.
    Weet iemand hier een oplossing voor?

    Bij voorbaat dank,

    Koen
  • Al eens gecontroleerd of er geen tikfout staat bij de instellingen van het account?
    Al eens geprobeerd het account opnieuw aan te maken?
    Al eens geprobeerd het IP adres van pop.hccnet.nl (62.251.0.12) in te vullen bij het account?
  • Norton AV? Die maakt daar 127.0.0.1 van.
  • Ook andere virusscanners maken er 127.0.0.1 van… Tenminste, als je hebt ingesteld dat de inkomende mail eerst gescand moet worden voordat je die in Outlook Express te zien krijgt.
    Als je, in de opties van de virusscanner, het scannen van inkomende en uitgaande mail uitzet, vervolgens de server-adressen weer goed zet, een mailtje naar jezelf stuurt (en dat ook ophaalt) en daarna het scannen van inkomende en uitgaande mail weer aanzet - dan wìl het probleem nog wel eens verholpen zijn…
  • ja, het lag aan de firewall van mcafee :) . Het is opgelost.

    Bedankt

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.