Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Probleem met Outlook Express

bbx
8 antwoorden
  • Ik heb een probleem met mijn Outlook Express 5.5. Elke keer als ik op verzenden/ontvangen druk gaat hij verbinding maken met diens server. Nou werkte dat tot een week geleden prima en nu loopt hij elke keer vast. Dan geeft hij aan dat hij geen verbinding heeft kunnen maken met de server! Firewall en Antivirus uitgeschakeld doet hij precies hetzelfde.

    De pop en mail servers zijn in orde want mijn vader gebruikt dezelfde en die loopt prima. Updaten naar versie 6 levert geen resultaat.

    Heeft iemand hier ook ervaring mee?

    Een oplossing misschien? :(
  • Loopt hij vast (en heb je dus <ctrl><alt><del> nodig) of krijg je alleen een foutmelding dat er geen verbinding kan worden opgezet.

    Post even de exacte foutmelding hier.
  • Letterlijk:

    Kan de host smtp.planet.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'smtp.planet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

    Als je me kunt helpen heel graag!
  • Heb je al eens geprobeerd om je hele account weg te gooien, en opnieuw aan te maken? Soms wil dit wel eens helpen, ook al blijft de oorzaak ogenschijnlijk duister.

    Jan de Boer
  • heb ik ook geprobeerd.

    Zal wel eens ff m'n server bellen.
  • Firewall settings die misschien de verbinding blokkeren?
  • nee, onmogelijk heb ik uitgeschakeld. Ksnap het ook niet. Heb Windows Me ervoor opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt.
  • http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_errors_0x800ccc0e.html

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.