Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook

3 antwoorden
  • Voorheen belde ik 'gewoon'in bij mijn provider, sinds kort heb ik echter adsl genomen bij een andere provider. Echter, mijn email kan ik niet meer via mijn outlook sturen en wanneer ik een bericht via outlook wil verzenden, wil ie steeds gaan inbellen... iemand enig idee????
  • Heb je wel een nieuw account aangemaakt, bij je nieuwe provider? pop en smtp server adressen goed ingevuld? (Die van je nieuwe provider dus).
  • voor ontvangen van de email heb je de pop (html) gegevens nodig van waar de box is voor het verzenden heb je de smtp gegevens nodig van waar je mee aangesloten is heb je dus boxen van hccnet, tiscali en wanadoo (b.v.) en verbonden met hccnet heb je voor de drie boxen afhalen de gegevens van de box nodig hccnet bij hccnet tiscali bij tiscali wanadoo bij wanadoo voor het verzenden van mail de smtp gegevens (voor alle 3) van hccnet

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.