Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook Express

6 antwoorden
  • Goedenavond Ik gebruik Outlook Express om mijn E-mails op te halen en te verzenden. Nu krijg ik van tijd tot tijd de volgende melding: Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Invalid login/password pair', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92 Nu heb ik op internet zitten te kijken en daar geven ze aan dat deze melding met je password te maken heeft. (zoals de foutmelding ook al aan geeft) Maar mijn gegevens kloppen en anders zou ik toch helemaal nooit mail op kunnen halen. Wie weet wat de oorzaak is en kan me aan de oplossing helpen?
  • Ik heb precies hetzelfde probleem. De ene keer doet ie het wel en de andere keer niet. Ze zijn daar weer lekker aan het klojooien. Het ligt aan hun.
  • Ik was vanochtend bij een vriendin die een soortgelijk probleem had (heeft). Ze was ook nog al haar mailtjes in de inbox kwijtgeraakt. Ik heb bij haar een router en McAfee antivirus geinstalleerd. Ze heeft nu een netwerkje met 2 computers, beiden XP home. De ene computer functioneert probleemloos, de andere heeft die Outlook Express problemen die jullie ook hebben. Na uitschakeling van McAfee (en van Norton AV (proefversie) en van ZoneAlarm) functioneerde Outlook Express weer goed. Dus ik denk dat het (ook) aan een van bovengenoemde programma's kan liggen.
  • Zelf gebruik ik een echte virusscanner, dus geen Norton. Dus dat was bij mij het probleem niet. Bij mij is nu het probleem opgelost. Nu bleek dat er .nl achter de gebruikernaam moest, normaal hoefde dat niet, maar toen ik .nl achter mijn gebruikersnaam deed kon ik mij weer zonder problemen aanmelden op de pop3-server.
  • [quote:03743b6120="Hubaki"]Na uitschakeling van ZoneAlarm functioneerde Outlook Express weer goed. Dus ik denk dat het (ook) aan een van bovengenoemde programma's kan liggen.[/quote:03743b6120]Even off-topic: Zonealarm hoef je niet uit te schakelen in een netwerk met een router; je moet hem alleen beter configureren. Je moet bij de netwerkopties van Zonealarm de eigenschappen van die bewuste PC opgeven. Dan herkent Zonealarm die PC en kan je gebruik blijven maken van de goede onderdelen van Zonealarm (alle uitgaande signalen controleren).
  • Nou het is opgelost. Kwam ook toevallig bij webmail het volgende op de website van Wanadoo tegen. Problemen met ophalen van uw e-mail? In verband met de verhuizing van onze mailservers is het sinds 30 juni niet meer mogelijk om uw mail op te halen met uwnaam@wanadoo.nl-ADSL productnaam (zoals bijvoorbeeld uwnaam@wanadoo.nl-lite of uwnaam@wanadoo.nl-go) Dit is op te lossen door op uw mail in te loggen met alleen uw e-mailadres, dus zonder de toevoeging van de ADSL productnaam, zoals bijvoorbeeld uwnaam@wanadoo.nl Gedaan en het werkt nu weer goed

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.