Vraag & Antwoord

Anders (software)

Problemen met updaten Northon Antivirus

9 antwoorden
  • op mijn (in amerika gekochte) HP laptop zat bij aankoop Norton antivirus 2003 geinstalleerd en je kon deze 3 maanden lang gratis gebruiken en updaten. Ik was hier tevreden mee en besloot dus daarom om het "update-contract" te verlengen met een jaar. Maar sinds ik dat heb gedaan doet de update het niet meer, hij geeft het volgende bericht: [i:3ad8ffebd7]The following updates have been aborted: > Norton AntiVirus has 1 aborted update(s). Reason: LiveUpdate could not determine if there is an update for this product because the update list for this product is corrupted.[/i:3ad8ffebd7] weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen (ik heb geen CD's van Northon omdat het dus al van te voren op mn comp. was geinstalleerd en ook de update heb ik vanaf de Northon website gedownload). Alvast bedankt!
  • Geld terugvragen en deugdelijke av aanschaffen.
  • :D ja dat zou ook nog kunnen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het gewoon repareren van het probleem! sugesties? (denk trouwens ook niet dat geld terugvragen erg succesvol zal zijn....)
  • Oplossing van het probleem: Geen idee, maar probeer eens een nieuwe install??? Tip: Ga je niet druk maken om iets wat voor av door moet gaan, gebruik echte av. :lol:
  • Volgens mij heeft het te maken dat je in europa woont en de laptop in amerika gekocht heb maar zeker weten doe ik het niet het is maar een suggestie
  • Ja, en een in de VS gekochte camera kan in Nederland ook geen foto's maken. Het staat er toch? Liveupdate bestand corrupt. Normaal gesproken herinstallatie, na het verwijderen van [b:c1a105596a]alle[/b:c1a105596a] sporen van NAV van je systeem. En dat zijn er heel erg veel. Omdat de CD's ontbreken, kun je net zo goed een echte AV aanschaffen.
  • Even tijd voor een echt antwoord. Begrijp dat je alles officieel hebt dus even op deze link klikken: http://www.symantec.com/region/nl/techsupp/support_options.html en aan de slag maar. Heb zelf in het verleden ook een probleem gehad en dit werd keurig opgelost. Succes
  • Nee hoor, probleem heb je nog steeds...heet Norton.
  • Ja inderdaad en ze vragen 29 euro per incident als je technische ondersteuning vraagt :o :evil:

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.