Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Uitgaande mail blokkeren Outlook

tomvdlee
3 antwoorden
  • Ik heb het volgende probleem:

    Ik maak gebruik van Outlook 2003 (geen Outlook Express). Sinds enige tijd ben ik overgestapt van een inbelverbinding (Zonnet) naar een ADSL Verbinding (Planet).

    Telkens als ik mail wil verzenden/ophalen krijg ik de melding dat een uitgaande mail niet verzonden kan worden. Dit betreft dan een mail wat met Zonnet moet worden verstuurd.

    Nu weet ik dat dit niet kan en ik heb ook al het enige geprobeerd. (zoals verificatie vereist voor deze server bij de instellingen van Outlook).

    Ik wil ook helemaal niets verzenden via Zonnet (alleen maar ontvangen wat wel kan). Na enig gegraaf in mijn geheugen is het waarschijnlijk een ontvangstbevestiging waar iemand om vroeg. Dit uitgaande mailtje kan ik ook niet vinden in bijvoorbeeld "postvak UIT.

    Even het mailtje toch nog via de inbelverbinding van Zon verzenden lukt niet, omdat ik het modem niet meer heb.

    Samengevat:
    Hoe kan ik dit uitgaande mailtje (wat hoogstwaarschijnlijk een ontvangsbevestiging is) verwijderen, zodat Outlook het niet iedere keer probeert te verzenden?

    Alvast bedankt
  • euhm,
    what about "delete" in "postvak uit"..?
  • "Sinds enige tijd ben ik overgestapt van een inbelverbinding (Zonnet) naar een ADSL Verbinding (Planet). "

    "Telkens als ik mail wil verzenden/ophalen krijg ik de melding dat een uitgaande mail niet verzonden kan worden. Dit betreft dan een mail wat met Zonnet moet worden verstuurd. "

    "Ik wil ook helemaal niets verzenden via Zonnet (alleen maar ontvangen wat wel kan). Na enig gegraaf in mijn geheugen is het waarschijnlijk een ontvangstbevestiging waar iemand om vroeg. Dit uitgaande mailtje kan ik ook niet vinden in bijvoorbeeld "postvak UIT. "


    Je moet wel denken van dat je van zonnet naar planet bent overgestapt en dat die beide andere instellingen van je Inkomdende /Uitgaande email (POP3,SMTP) hebben. Je kan dan ook 2 account aanmaken met instellingen van Planet en van Zonnet dat je zo kan kiezen met welke je wilt verzenden en welke van de twee je mail wilt ontvangen.

    Snap je verhaal niet zo maar denk dat je zo iets bedoeld anders sorry

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.