Vraag & Antwoord

Anders (software)

webroot spy sweeper

Anoniem
None
8 antwoorden
  • Hoi allemaal,

    Is er iemand bekend met Spy Sweeper?
    Ik kon altijd definities updaten, maar nu zegt hij er is een probleem met de server probeer het later nog eens.
    Nu na 4 dagen zegt hij dit nog steeds, ook kun je met een knop er boven de software updaten, hij start dan mijn brouwser op ( ja ja explorer) maar die zegt kan pagina niet vinden. mijn licentie is nog bijna een jaar geldig en heb de firewall/virus scanner enz al eens uit gezet maar niets wil helpen.
    Ik heb ook een nieuwe download aan gevraagd, heb de e-mail gekregen met een nieuw reg. nummer en een link waar ik hem gelijk kan downloaden, maar ook hier zegt hij kan server niet vinden. Ik heb hun ook al een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord. ZIJN JULLIE SNELLER? het zou leuk zijn want dan ben ik er maar van af. De rest met internet/mail en computer gaat goed alle linken werken, behalve deze. Alvast bedank voor de moeite.GR Hans
  • Hoi,

    Er is niet toevallig een smerig virusje actief dat de site van Webroot blokkeert via de HOSTS-file?
    Ga maar eens naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc , en open hosts (geen xtensie) met kladblok.
    Als webroot.com daar naar 127.0.0.1 verwezen wordt, moet je dsbetreffende regel weghalen en HOSTS oplsaan (let er op dat je 'm ook weer zonder extensie wegschrijft).
    Probeer dan nog eens de site van Webroot te bereiken.
  • [quote:09002c59fb="IEEE1394"]Hoi,

    Er is niet toevallig een smerig virusje actief dat de site van Webroot blokkeert via de HOSTS-file?
    Ga maar eens naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc , en open hosts (geen xtensie) met kladblok.
    Als webroot.com daar naar 127.0.0.1 verwezen wordt, moet je dsbetreffende regel weghalen en HOSTS oplsaan (let er op dat je 'm ook weer zonder extensie wegschrijft).
    Probeer dan nog eens de site van Webroot te bereiken.[/quote:09002c59fb]


    dit staat daar in, zie daar verder niets staan van webroot. misschien dat je hier nog iets aan ziet. in iedergeval alvast bedankt voor je reactie.

    # copyright © 1993-1999 microsoft corp.
    #
    # dit is een voorbeeld hosts-bestand dat wordt gebruikt door microsoft tcp/ip for windows.
    #
    # dit bestand bevat de toewijzingen van ip-adressen naar hostnamen. elke vermelding
    # moet op een afzonderlijke regel staan. het ip-adres dient in de eerste kolom te worden
    # geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. het ip-adres en de hostnaam dienen
    # gescheiden te zijn door ten minste één spatie.
    #
    # daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra
    # regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #.
    #
    # bijvoorbeeld:
    #
    # 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver
    # 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost

    127.0.0.1 localhost
  • Hoi,

    [quote:0a6e22942c="Hans1"]dit staat daar in, zie daar verder niets staan van webroot. misschien dat je hier nog iets aan ziet. in iedergeval alvast bedankt voor je reactie.[/quote:0a6e22942c]

    Het was te proberen, maar deze HOSTS-file lijkt me prima in orde.
    Helaas was dit de oplossing dus niet.
  • Volgens mij is webroot niet meer aanwezig, voor 1 jaar betaald en de upload werkt niet om te registreren, telefoon wordt niet beantwoord.
    Mails worden ook niet beantwoord.
    Maar wel de 39,95 euro betaald
    wie heeft dit ook momenteel?
  • [quote:983ec454a4="sfinx"]Volgens mij is webroot niet meer aanwezig, voor 1 jaar betaald en de upload werkt niet om te registreren, telefoon wordt niet beantwoord.
    Mails worden ook niet beantwoord.
    Maar wel de 39,95 euro betaald
    wie heeft dit ook momenteel?[/quote:983ec454a4]

    Net antw. op mijn mail gehad van webroot, waarin staat dat er wereldwijd een server (DNS) probleem is en dat ze er mee bezig zijn.
    Het kan tot wel 72 uur duren, tot dat dit is gereset. Je kunt je op de site ook weer opnieuw registreren met je software code je naam en e-mail adres die je ook met je aankoop heb gebruikt, dan krijgje een nieuwe link terug gestuurd.groetjes en we wachten maar af.
  • Ik heb op 14 april de inlog gegevens al gekregen en
    nog steeds niet de file kunnen downloaden, ook niet na 3 mailtjes met de codes enz.
    Maar dit geeft mij weer hoop en zal het na 72 uur weer proberen.
  • Hoi allemaal,
    Bij mij doet hij het weer, dus ga maar proberen.groetjes Hans

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord