Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

NAW gegevens automatisch invoegen in Excel

Doof
4 antwoorden
  • Hallo Allemaal,
    Ik wil naw gegevens automatisch invoegen in een factuur in excel ik wil deze gegevens echter uit een Access query halen kan dat?
    Ik dacht om de gegevens in excel te importeren en vervolgens met vert.zoeken op te zoeken alleen dan worden wijzigingen in access niet doorgevoeerd in excel, dan moet ik iedere keer opnieuw importeren.
    Het zal vast wel kunnen en ik zal wel wat fout doen, dus als iemand mij een duw kan geven in de goede richting dan lukt het vast :lol:
    Moos
    PS staat dit wel in het goede hokje?
  • data
    externe gegevens ophalen
    nieuwe databasequery
    MS Access-database
    etc.

    Je kan bij de opties instellen dat de gegevens vernieuwd worden bij het openen van het bestand of met een bepaalde interval.

    is dit duwtje voldoende?
  • Ga ik naar kijken, alvast bedankt, je hoort nog.
  • Hee Doof, geweldig, flinke duw, kwam precies uit waar ik wezen moest.
    Nog even over dat vernieuwen van gegevens, wat houd de optie:"Vernieuwen op achtergrond inschakelen" in? Vernieuwd hij dan pas als je op vernieuwen, knopje uitroepteken, klikt?
    Het zou mooi zijn als excel het blad vernieuwd als je in Access je veranderingen hebt opgeslagen.
    In ieder geval bedankt voor deze duw.
    Moos

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.