Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

WORD 2003 - samenvoegen (maar niet alle velden)

Paulus
1 antwoord
  • Ik wil in Office 2003 gebruik maken van de optie samenvoegen. Ik heb een formulier, wat door de geadresseerde ingevuld moet worden. Hiervoor zijn een aantal velden aangebracht.

    Verder zijn er een aantal velden voor de adresgegevens. Deze staan in een Excel-bestand, en moeten door middel van de optie "samenvoegen" ingevuld worden in de betreffende velden.

    Tot nu toe niets aan de hand. Echter, na het samenvoegen zijn de adresvelden correct ingevuld, maar zijn echter ook de overige velden - die dus per geadresseerde ingevuld moeten worden ná het samenvoegen van de bestanden - verdwenen.

    Weet iemand hier een oplossing voor? Hoe kan ik middels samenvoegen de adresgegevens ingevuld krijgen, zonder dat de overige velden na het samenvoegen verdwijnen??

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.