Vraag & Antwoord

Anders (software)

WORD 2003 - samenvoegen (maar niet alle velden)

1 antwoord
  • Ik wil in Office 2003 gebruik maken van de optie samenvoegen. Ik heb een formulier, wat door de geadresseerde ingevuld moet worden. Hiervoor zijn een aantal velden aangebracht. Verder zijn er een aantal velden voor de adresgegevens. Deze staan in een Excel-bestand, en moeten door middel van de optie "samenvoegen" ingevuld worden in de betreffende velden. Tot nu toe niets aan de hand. Echter, na het samenvoegen zijn de adresvelden correct ingevuld, maar zijn echter ook de overige velden - die dus per geadresseerde ingevuld moeten worden ná het samenvoegen van de bestanden - verdwenen. Weet iemand hier een oplossing voor? Hoe kan ik middels samenvoegen de adresgegevens ingevuld krijgen, zonder dat de overige velden na het samenvoegen verdwijnen??

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.