Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Incredimail probleem

None
3 antwoorden
  • Opeens is er niets meer zichtbaar in het Postvak in van Incredimail Premium, welke ik al heel lang gebruik.
    Alle mail is wel aanwezig in de file ibox.imm dus het is niet weg, het is alleen niet zichtbaar. Ook in de linkercolom is er geen aantal mails te zien.
    Wie weet raad?
  • [quote:13e0121939="menif"]Opeens is er niets meer zichtbaar in het Postvak in van Incredimail Premium, welke ik al heel lang gebruik.
    Alle mail is wel aanwezig in de file ibox.imm dus het is niet weg, het is alleen niet zichtbaar. Ook in de linkercolom is er geen aantal mails te zien.
    Wie weet raad?[/quote:13e0121939]

    Hoi,
    dit heb ik ook een keer gehad, heb toen via configuratiescherm software, incredimail verwijderd.
    Daarna opnieuw erop gezet en alles werkte toen (nog) weer.
    Niet bang zijn, bij mij bleef alle mail gewoon staan.
    Hoop dat dit ook bij u zo werkt.succes Hans.
  • als je de oplossing van hans1 wilt proberen zou ik wel alle mappen onder program files\incredimail even kopieren naar een andere lokatie, zodat als de mappen overschreven worden door lege mappen je ze zelf handmatig kunt terug kopieren.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.