Vraag & Antwoord

Anders (software)

Incredimail probleem

Anoniem
None
3 antwoorden
  • Opeens is er niets meer zichtbaar in het Postvak in van Incredimail Premium, welke ik al heel lang gebruik.
    Alle mail is wel aanwezig in de file ibox.imm dus het is niet weg, het is alleen niet zichtbaar. Ook in de linkercolom is er geen aantal mails te zien.
    Wie weet raad?
  • [quote:13e0121939="menif"]Opeens is er niets meer zichtbaar in het Postvak in van Incredimail Premium, welke ik al heel lang gebruik.
    Alle mail is wel aanwezig in de file ibox.imm dus het is niet weg, het is alleen niet zichtbaar. Ook in de linkercolom is er geen aantal mails te zien.
    Wie weet raad?[/quote:13e0121939]

    Hoi,
    dit heb ik ook een keer gehad, heb toen via configuratiescherm software, incredimail verwijderd.
    Daarna opnieuw erop gezet en alles werkte toen (nog) weer.
    Niet bang zijn, bij mij bleef alle mail gewoon staan.
    Hoop dat dit ook bij u zo werkt.succes Hans.
  • als je de oplossing van hans1 wilt proberen zou ik wel alle mappen onder program files\incredimail even kopieren naar een andere lokatie, zodat als de mappen overschreven worden door lege mappen je ze zelf handmatig kunt terug kopieren.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.