Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Outlook Expres

Anoniem
None
10 antwoorden
  • sinds 2 dagen kan ik met Outlook Expres geen mail meer ontvangen
    als ik een mail heb opgesteld en deze wil verzenden, krijg ik een foutmelding en wordt mijn internet verbinding verbroken en moet ik opnieuw mijn internet verbinding starten om de mail te versturen (gaat dan automatisch)
    de foutmelding is als volgt:
    Kan de host smtp.nl niet vinden
    Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven
    Accoord: 'pop.hccnet.nl' , Server: 'smtphccnet.nl', Protocol SMTP.
    Poort:25, Beveiligd (SSL): Socketfout:11004, Foutnummer: 0x8OOCC0D

    Ik zie bij menu Extra, Accounts,
    1 Alles, Eigenschappen bij Servernaam: NULL en bij Accountnaam:
    NULL
    2 Bij E-mail: pop.hccnet.nl

    Hoe kan ik dit oplossen?
    bij voorbaaat dank van Arie Speijker
  • je moet je account opnieuw in stellen .
    pop smtp .
  • [b:d089f80c7c]0296284 schreef:[/b:d089f80c7c][quote:d089f80c7c]Accoord: 'pop.hccnet.nl' , Server: 'smtphccnet.nl'[/quote:d089f80c7c][b:d089f80c7c]smtphccnet.nl[/b:d089f80c7c] is fout, er moet een punt tussen "smtp" en "hccnet", dus [b:d089f80c7c]smtp.hccnet.nl[/b:d089f80c7c]

    Gr,
    Jim
  • Aan Jim
    in de foutmelding staat wel een punt tussen smtp en hccnet.nl
    sorry niet goed overgenomen
    Aan Plextor
    ik heb al gezocht waar ik mijn account opnieuw kan instellen/wijzigen, maar weet niet waar en hoe
    zoals ik al heb geschreven staat er bij Extra>Accounts>Alles>Eigenschappen zowel bij servernaam en accountnaam NULL
    moet ik die veranderen?
    waar kan ik pop en smtp instellen?
  • Weet je wel heel zeker dat de problemen bij jezelf liggen????
    Er zijn nml. de laatste dagen nogal eens wat problemen met zowel de POP als de SMTP server van HCCnet……!! Verbinding maken en verificatie gaan moeizaam of mislukken zelfs af en toe (time out).
  • er zijn antispam modules die je mailgegevens verhaspelen, zag ik eens bij iemand. weet niet zeker meer norton of mcafee.
    wellicht helpt dat je aan een zoekrichting?
  • waarom bel je de helpdesk niet?
  • Iedereen bedankt weer voor de informatie :wink:
    Aan Lion
    ik weet niet of de problemen bij mij liggen of bij de provider, mogelijk wel bij de provider als daar meer meldingen over zijn
    waar ik vrij zeker van ben is dat ik niets aan instellingen heb verandert
    misschien de kaboutermannetjes !!
    Aan Derk
    ik heb, nadat de problemen kwamen, met spybot en ad-aware gechekt en enkele verdachte bestanden laten verwijderen, maar dat helpt niet met het probleem
    verder werk ik al jaren met Norton anti virus
    Aan Stols
    ja ik kan de helpdesk inschakelen, maar ik dacht in eerste instantie dat er op het forum mogelijk oplossingen zouden zijn
    ik wil graag kijken of mijn instellingen, pop en smtp, goed zijn, maar ik ben er nog niet in geslaagd om die te vinden
    hopelijk kan iemand mij daar aanwijzingen voor geven
    blijft ook nog de vraag of de aanduidingen wel kloppen bij Servernaam en Accountnaam: NULL
  • In principe hoef je niets te wijzigen; bij HCCnet kun je, in geval van problemen, allerhande vensters verwachten waarin de indruk wordt gewekt dat de gegevens hierin onjuist zouden kunnen zijn.
    Gewoon "annuleren"! Die gegevens zijn correct en de fouten liggen bij HCCnet. Lees bijvoorbeeld dit eens:
    http://www5.hccnet.nl/hccworld/index.cfm?fuseaction=home.showPodium&id=6335

    Groet
  • Lion
    bedankt voor de informatie
    ja als ik dit allemaal lees, lijkt het er op dat de problemen bij de provider liggen
    ik zal nog enkele dagen doormodderen in de hoop dat alles dan opgelost is
    als het inderdaad bij hcc ligt is dat een hele slechte beurt van ze en hadden ze wel wat informatie mogen geven en mogen ze wel wat terugbetalen
    groeten van Arie Speijker

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.