Vraag & Antwoord

Anders (software)

In Word gegevens vanuit Excel-tabel ophalen

4 antwoorden
  • Graag zou ik weten hoe ik in een Word document gegevens vanuit een Excel tabel ophaal. In een Word document type ik bijvoorbeeld een artikelnummer in en vanuit de Excel tabel worden dan de bijbehorende omschrijving en specificatie getoond. Vanuit Excel naar Excel lukt dat makkelijk, maar hoe doe ik dat in Word? Alvast bedankt! Vincent
  • Als je Word opstart ga dan in de menubalk naar "invoegen". Dan 'Bestand...' en dan bij 'bestandstypen' klik je .xml bestanden aan. Dan zoek je het Excel bestand op en kan je em invoegen. :wink:
  • Dat bedoel ik niet. Het is de bedoeling dat in de Excel tabel naar de ingetoetste waarde wordt gezocht, en dat deze wordt overgenemonen. Het is dus niet de bedoeling dat de tabel wordt ingevoegd.
  • Sry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dag al, dat is een simpele vraag. :P Dat dat met Excel kan weet ik, maar hoe je dat met Word doet is voor mij ook een vraag.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.