Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Anders (software)

Gmail notifier weigert dienst

Venzent
13 antwoorden
  • Gmail notifier weigert ineens te werken zoals ie voorheen altijd heeft gedaan. Hij blijft steken op offline. Als ik er dubbel op klik, kom ik wel in m'n inbox, maar meldingen van nieuwe e-mail geeft ie niet meer.

    Na wat zoeken op internet hebben ik de volgende dingen al geprobeerd:
    - Cache en overige tijdelijke internetbestanden van zowel IE als Firefox gewist
    - Geschiedenis van AutoAanvullen gewist
    - Gmail notifier opnieuw geinstalleerd
    - Onder andere account (Windows, niet een andere gmail) geprobeerd, daar werkt ie wel

    Heeft er iemand eenzelfde probleem gehad en dit wel op kunnen lossen?
  • Al aan de firewall gedacht? Of herïnstalleer Gmail Notifier is?

    Veel succes!
  • Dat waren m'n eerste acties, helaas zonder resultaat.
  • Hmmm… zit het niet in de instellingen van je Gmail account zelf?

    Mvg,
  • [quote:3f897d9575="Joost de Bruijn"]Hmmm… zit het niet in de instellingen van je Gmail account zelf?[/quote:3f897d9575]Neen, op een andere computer werkt het wel, ook met mijn Gmail account.
  • Hmmmm… vreemd probleem, weet nu niet zo snel een oplossing meer! Alle opties doorgelopen?
  • [quote:0bfe6ea57b="Joost de Bruijn"]Hmmmm… vreemd probleem, weet nu niet zo snel een oplossing meer! Alle opties doorgelopen?[/quote:0bfe6ea57b]Ja, en zoveel opties heeft dat programma niet. Het probleem wordt op internet veelvuldig besproken, maar daar wordt veelal gezegd dat het te maken heeft met cache en overige tijdelijke internetbestanden. Bij mij alleen niet…

    De firefox extensie voor het controleren van Gmail werkt overigens wel en onder een andere account (administrator bijvoorbeeld) werkt Gmail Notifier ook gewoon. Het heeft dus ergens met m'n profiel en/of geinstalleerde software te maken. Ik heb de software die ik geinstalleerd heb net voordat het probleem begon uitgeschakeld (ook bijbehorende services etc), maar dat mag ook niet baten.
  • Als het echt belangrijk voor u is kan u ook een nieuw profiel aanmaken, en al je instellingen overplaatsen met Wizard bestanden en instellingen overzetten. Hoewel het instellingen overzetten mischien niet helemaal een goede oplossing is, aangzien hier ergens waarschijnlijk het probleem ligt.

    Hopen dat dit helpt!

    Veel succes ermee!
  • Ja, het is erg vervelend dat ie niet meer werkt. Een nieuwe profiel aanmaken is inderdaad een oplossing die werkt, alleen zou ik graag willen weten waar het probleem zomaar ineens vandaan komt. Als het straks nou weer gebeurt, blijf ik nieuwe profielen aanmaken. :roll:
  • Welke versie draai je van de Notifier?
  • [quote:06386a7123="Venzent"]Welke versie draai je van de Notifier?[/quote:06386a7123]De nieuwste: 1.0.25.0
  • Ook even gezocht en zie dat het probleem inderdaad vaker voorkomt, kwam deze suggesties tegen, de meeste zal je al geprobeerd hebben, maar ik dacht ik meld ze toch even ;-)

    Succes :-)

    1) try dumping your IE cache (open IE explorer, go to tools, internet options…from there you should be able to delete all offline content, temporary internet files, and cookies). try using the notifier.

    2) if that doesn't work, you'll want to try experimenting with how IE handles cookies (also in "internet options" under the "privacy" tab). try overriding the cookie handling by accepting cookies. that should work.

    3) go to gmail.google.com logging in, logging out, closing gmail notifier, clearing cookies, clearing cache, then opening the web broswer, relogging in, and then opening notifier.
  • Ja inderdaad, die oplossingen had ik allemaal al doorlopen, meerdere malen zelfs. Ik heb nu net nog een keer alle tijdelijke meuk van IE en FF weggegooid en terug gezet naar standaardinstellingen (had ik al eens gedaan maar goed) en krijg nou wat?! Hij werkt ineens weer! Net zo plotseling als het probleem optrad, is het weer verholpen..

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.